Hop til indhold

Recommended Posts

En dejlig sensommerdag - og lysten til at prøve noget nyt indenfor thai-verdenen meldte sig. 

Det blev Somkhid på Dr. Margrethes Vej i Århus, hvor Nam holdte til. 

 

Jeg bestilte massage ved Nam, der er en cirka 35 årig kvinde, der er almindelig til lidt buttet af kropsbygning, relativt mørk for en thai, og ellers ret (thai)-almindelig af udseende. 

"Almindelig" skulle vise sig at være kodeordet i både massage og det efterfølgende HJ. Nam masserede udmærket, uden at det er oppe på niveau med de bedste. 

Pirringen meldte sig efter 30 minutters tid, og jeg sagde ja til et HJ. Jeg tror ikke, at hun tilbyder mere, og hun beholdt tøjet på under hele massagen. 

HJ var også ordinært; ikke specielt godt, men heller ikke totalt ringe. 

Efter 40 minutters tid færdig. Tilbud om brusebad, men jeg valgte at nøjes med at tørre mig af og komme tilbage ud i det gode vejr. 

 

Pris for hele herligheden: 500 kr, hvilket vel må siges at være standard Århus-takst, og rimeligt. 

 

Det er ikke en GP, jeg vil besøge igen, men føler mig egentlig heller ikke bondefanget, taget ved næsen eller noget. Det er bare en af de der oplevelser på det jævne, som thai-livet også byder på.

Kort sagt: Hverken fugl eller fisk, himmel eller helvede, men "en dag på kontoret", om man så kan sige. 

 

Kontaktinfo: https://www.yelp.dk/biz/somkhid-s-thai-massage-aarhus 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...