Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har erfaring med de to thai massører der ligger på Sudergade i Helsingør?? Tilbyder de det hele?? B2B er det jeg går mest efter!

Skrevet

Ikke personligt. Søger man herinde på sudergade finder man et par indlæg, der skriver, at man kan få massage og HJ for 900 - MEN det er for et års tid siden, og meget kan jo have ændret sig siden da.

Skrevet
  • Author

Havde håbet på der var nogle der havde erfaring

• 10 months later...
Skrevet

Jeg har prøvet Sudergade. Kan ikke anbefales:

Kommer ind, alt ser pænt ud (bortset fra oprullede gardiner) og bliver ledt ned i kælderen af "Vicky". Kælderen lugter... som en cykelkælder nu engang gør og virker klam. Imens jeg klæder mig af, bliver jeg spurgt, om jeg vil have hånd, mund eller mere. På det tidspunkt er jeg ikke helt så lunken på noget mere, så jeg nøjes med B2B. Da jeg lægger mig på briksen, føles den klam og fugtig, som om der har været vandskade. 

Indlevelsen er der ikke meget af, og det har da heller ingen effekt på mig. Andengradsligninger er mere interessante end det her. Heldigvis var timen overstået, og jeg kunne komme videre i dagens tekst. 

Kommer ikke tilbage. 

Skrevet

Tack för denna recensionen.  Jag var på vippen att besöka dem i förra veckan, men fick en aning om att jag var på väg att begå ett misstag.

Du bekräftade för mig att mitt sjätte sinnehade rätt.

Lille

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.