Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Oxygen

Ikke personligt. Søger man herinde på sudergade finder man et par indlæg, der skriver, at man kan få massage og HJ for 900 - MEN det er for et års tid siden, og meget kan jo have ændret sig siden da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet Sudergade. Kan ikke anbefales:

Kommer ind, alt ser pænt ud (bortset fra oprullede gardiner) og bliver ledt ned i kælderen af "Vicky". Kælderen lugter... som en cykelkælder nu engang gør og virker klam. Imens jeg klæder mig af, bliver jeg spurgt, om jeg vil have hånd, mund eller mere. På det tidspunkt er jeg ikke helt så lunken på noget mere, så jeg nøjes med B2B. Da jeg lægger mig på briksen, føles den klam og fugtig, som om der har været vandskade. 

Indlevelsen er der ikke meget af, og det har da heller ingen effekt på mig. Andengradsligninger er mere interessante end det her. Heldigvis var timen overstået, og jeg kunne komme videre i dagens tekst. 

Kommer ikke tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Tack för denna recensionen.  Jag var på vippen att besöka dem i förra veckan, men fick en aning om att jag var på väg att begå ett misstag.

Du bekräftade för mig att mitt sjätte sinnehade rätt.

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...