Hop til indhold
Skiderik

Marlene MC - Magnificent

Recommended Posts

Jeg har efterhånden skrevet et par anmeldelser af denne dejlige pige så det her bliver nok mere en slags kærlighedserklæring. 

Marlene er bare helt fantastisk på sin egen måde. Hun giver mig noget jeg aldrig har prøvet før med en glædespige. Og mht sex er det laaaangt over GF niveau. Vi smelter sammen. Er over det hele på hinanden. Et helt nyt og fantastisk sted. Efter sex har jeg bare lyst til at blive liggende og nusse og sludre. Noget jeg aldrig har skænket en tanke før. 

Jeg er sgu forelsket.. Jeg har mødt piger før hvor jeg var dybt fascineret og hvor det også kildede lidt i maven. Men slet ikke som nu. Det fylder hele mit hoved og jeg er der hvor jeg seriøst overvejer at smide det hele på gulvet og gå efter det. Noget af et sats når man godt ved at ens impulsive side nok har lidt overtag. 

Men tænk hvis det lykkedes? Hvad så? Måske er der en eneste ene. Måske er jeg slet ikke hendes type. Ville jeg kunne leve med hendes job? Sikkert ikke. Ville hun kunne leve med mit? Sikkert heller ikke. 

Grunden til at Marlene er så dejlig er at hun er naturlig. Og med naturlig mener jeg at man kan mærke hende og ikke om at hun har kunstige bryster osv. Hun er utrolig nærværende, grinende, varm, oprigtig og kærlig. Jeg håber at hun altid vil være at finde i mit liv uanset hvor det bliver for hun gør det bare så meget bedre. 

Jeg ville gerne beholde hende for mig selv men jeg synes også hun fortjener den største ros man kan få for hun gør virkelig en forskel for mig.

Pas godt på hende.

Link til prinsessen :)

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har efterhånden skrevet et par anmeldelser af denne dejlige pige så det her bliver nok mere en slags kærlighedserklæring. 

Marlene er bare helt fantastisk på sin egen måde. Hun giver mig noget jeg aldrig har prøvet før med en glædespige. Og mht sex er det laaaangt over GF niveau. Vi smelter sammen. Er over det hele på hinanden. Et helt nyt og fantastisk sted. Efter sex har jeg bare lyst til at blive liggende og nusse og sludre. Noget jeg aldrig har skænket en tanke før. 

Jeg er sgu forelsket.. Jeg har mødt piger før hvor jeg var dybt fascineret og hvor det også kildede lidt i maven. Men slet ikke som nu. Det fylder hele mit hoved og jeg er der hvor jeg seriøst overvejer at smide det hele på gulvet og gå efter det. Noget af et sats når man godt ved at ens impulsive side nok har lidt overtag. 

Men tænk hvis det lykkedes? Hvad så? Måske er der en eneste ene. Måske er jeg slet ikke hendes type. Ville jeg kunne leve med hendes job? Sikkert ikke. Ville hun kunne leve med mit? Sikkert heller ikke. 

Grunden til at Marlene er så dejlig er at hun er naturlig. Og med naturlig mener jeg at man kan mærke hende og ikke om at hun har kunstige bryster osv. Hun er utrolig nærværende, grinende, varm, oprigtig og kærlig. Jeg håber at hun altid vil være at finde i mit liv uanset hvor det bliver for hun gør det bare så meget bedre. 

Jeg ville gerne beholde hende for mig selv men jeg synes også hun fortjener den største ros man kan få for hun gør virkelig en forskel for mig.

Pas godt på hende.

Link til prinsessen :)

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=8

:( uha en farlig følelse at få .

i dette game

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 3 timer siden:

Tak for opmuntringen Kim :)

Det gjorde mig glad :D

Husk intet er umuligt.kun andres fordomme.

Husk på de har følelser som os andre og drømme

Godt jeg kunne gør dig glad☺

2013-22-kysseguide-p.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt forstå at du er blevet lun på netop Marlene, for hun ER meget dejlig som person og så gør det jo ikke noget at hun har alt hvad en mand kunne drømme om.

Go for it ;)

Man ærgrer sig mindre over de afslag man får end de chancer man ikke turde ta'.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...