sgupetersen 2 Skrevet 7. September, 2017 advarsel møllevej 20 assens jeg havde godt nok hørt skidt om adressen men prisen var så billig at jeg tænkte at det kunne ikke gå helt galt Der stod 1 time 600 kr jeg ringede og fik en pris på 400 kr for en halv time. med fransk uden og sex i flere stillinger. jeg ankom men fik at vide at der var ikke sex under en time til 600 kr jeg ville ikke snydes for 200 kr mere så jeg holdt på en halv time som aftalt i telefonen. og hun god tog det da jeg ikke ville betale mere. efter betalingen på de 400kr holdt ingen aftaler fransk fik jeg med gummi og ikke uden som aftalt sex var med hende på ryggen og andre stillinger ville hun ikke bluse ville hun ikke smide uden der blev betalt ekstra ( det gjorde jeg ikke ) og pludselig sagde hun tiden var gået og der var max gået 10 mimutter der blev jeg sur vendte hende om og kneppede hende færdig alt i alt den dårligste oplevelse til dato godt nok betalte jeg ikke så meget for det men så skal man ikke sige ting der ikke holder. jeg have jo nok ikke regnet med super service for de penge men hun bliv ved om hun kunne presse nogle flere penge fra mig det lykkes hende ikke. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 7. September, 2017 sgupetersen skrev, for 1 time siden: advarsel møllevej 20 assens jeg havde godt nok hørt skidt om adressen men prisen var så billig at jeg tænkte at det kunne ikke gå helt galt Der stod 1 time 600 kr jeg ringede og fik en pris på 400 kr for en halv time. med fransk uden og sex i flere stillinger. jeg ankom men fik at vide at der var ikke sex under en time til 600 kr jeg ville ikke snydes for 200 kr mere så jeg holdt på en halv time som aftalt i telefonen. og hun god tog det da jeg ikke ville betale mere. efter betalingen på de 400kr holdt ingen aftaler fransk fik jeg med gummi og ikke uden som aftalt sex var med hende på ryggen og andre stillinger ville hun ikke bluse ville hun ikke smide uden der blev betalt ekstra ( det gjorde jeg ikke ) og pludselig sagde hun tiden var gået og der var max gået 10 mimutter der blev jeg sur vendte hende om og kneppede hende færdig alt i alt den dårligste oplevelse til dato godt nok betalte jeg ikke så meget for det men så skal man ikke sige ting der ikke holder. jeg have jo nok ikke regnet med super service for de penge men hun bliv ved om hun kunne presse nogle flere penge fra mig det lykkes hende ikke. Dette Sted hvor meget kan du betale, penge , penge, aftale ydelser aflevere pengene, og så falder alt til jorden.. Jeg beholdt pengene, og gik igen.. Deres atityder, er min erfaring, kun tjene penge, ingen ydelser.. Dette er til advarsel for andre.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 8. September, 2017 400kr er ikke meget, men hvis man har penge nok kan man ligeså godt smide dem ud af vinduet på en dårlig oplevelse i håb om at det bliver en god alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg