Hop til indhold

Recommended Posts

Pas på mails fra hende her:

https://annoncelight.dk/showad/222324

Når man har henvendt sig til hende på hendes email adresse på Annoncelight (der ser ud til at skifte dagligt) - så får man et svar fra en person der kalder sig Bente Andersen.

Hun tilbyder gratis sex, og man skal bare lige klikke på nogle links i mailen, for at bekræfte at man ikke er en SMS robot. I øvrigt kan man se billeder og videoer af hende - påstår hun.

Tryk IKKE på linkene - jeg er sikker på du fortryder bittert bagefter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Hanssi,

hm, det kan jeg ikke bekræfte.

Har for et stykke tid kontaktet Syren pr. mail, fik efter nogen tid (hun undskyldte dog sit sene svar, har holdt en "lille" pause) et pænt og fyldestgørende svar med de oplysninger, jeg havde bedt om, ingen juks i i mailen. Mailadressen (jubimail) var den, som også nu oplyses i annoncen, tonen helt ok / venlig.

Der var ingen tilbud om gratis sex :-) - men til gengæld heller ikke nogen links, man skulle klikke på ...

Har dog ikke besøgt hende, da hun dengang angav Vejle som mødested - det passede bare ikke til mine planer. Men vil nok genoverveje, hvis det passer med geografien ...

Så - enten har hun i mellemtiden skiftet job og er blevet IT-kriminel, eller også har du, Hanssi, misforstået noget?

hilsen, sydvinden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanssi skrev, for 18 timer siden:

Pas på mails fra hende her:

https://annoncelight.dk/showad/222324

Når man har henvendt sig til hende på hendes email adresse på Annoncelight (der ser ud til at skifte dagligt) - så får man et svar fra en person der kalder sig Bente Andersen.

Hun tilbyder gratis sex, og man skal bare lige klikke på nogle links i mailen, for at bekræfte at man ikke er en SMS robot. I øvrigt kan man se billeder og videoer af hende - påstår hun.

Tryk IKKE på linkene - jeg er sikker på du fortryder bittert bagefter.

 

Forstår ikke helt dit indlæg.

Kan kun tilslutte mig sydvindens indlæg.

Jeg har også skrevet med hende frem og tilbage, og hun virker da helt alm og som en dejlig pige. Hun tager også priser som mange andre på 1500 for en time, og har endda fået private billeder sendt også ( som er kontrolleret for ægtheden) , så ved ikke lige hvad der er sket i dit tilfælde ?

De der breve du advarer om har jeg tit fået fra alle muligt andre fake tøser, men absolut ikke fra Syren ;-)

Den eneste grund til jeg ikke har besøgt hende er også afstanden til Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Hun er 100% ægte sød og dejlig kvinde ægte kæreste sex med små kys og nussen:-)  jeg var sammen med hende i mandags:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den forstår jeg nu heller ikke. Har været i kontakt med hende, fik pænt og høflig svar på mine spørgsmål. Ikke noget med Link etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig, har også været i kontakt med hende pr mail.. Hun virker flink og tonen er pæn og høflig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanssi skrev, den ‎07‎-‎09‎-‎2017 at 17:46:

 

https://annoncelight.dk/showad/222324

Når man har henvendt sig til hende på hendes email adresse på Annoncelight (der ser ud til at skifte dagligt) - så får man et svar fra en person der kalder sig Bente Andersen.

Hun tilbyder gratis sex, og man skal bare lige klikke på nogle links i mailen, for at bekræfte at man ikke er en SMS robot. I øvrigt kan man se billeder og videoer af hende - påstår hun.

Tryk IKKE på linkene - jeg er sikker på du fortryder bittert bagefter.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanssi skrev, den 7/9/2017 at 17:46:

Pas på mails fra hende her:

https://annoncelight.dk/showad/222324

Når man har henvendt sig til hende på hendes email adresse på Annoncelight (der ser ud til at skifte dagligt) - så får man et svar fra en person der kalder sig Bente Andersen.

Hun tilbyder gratis sex, og man skal bare lige klikke på nogle links i mailen, for at bekræfte at man ikke er en SMS robot. I øvrigt kan man se billeder og videoer af hende - påstår hun.

Tryk IKKE på linkene - jeg er sikker på du fortryder bittert bagefter.

 

Hejsa Hanssi

Det er meget usandt det du skriver, Jeg er et stort spørgsmåls tegn vedr fishing mails, så har derfor kontaktet min host for at løse problemet og de kunne heller ikke bekræfte dine postulater. Jeg er meget ked af du syntes jeg er falsk og så videre. Det er jeg bestemt ikke og slet ikke det jeg hører fra andre. Der er vist heller ik nogen her på tråden der bakker dig op. 

Jeg har desværre haft en enkelt dårlig oplevelse, at vedkommende fik følelser jeg måtte afvise og har en fornemmelse af at det er dig. Er frygtelig ked af du spreder falske oplysninger om mig i forummer osv. Jeg har intet gjort dig, har ikke villet give dig en dårlig oplevelse og mit hjerte gemmer jeg til den rette. 

Rigtig god aften til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikkel34

Kom nu ind i kampen syren er noget af det mest fantastiske jeg nogen sinde har mødt så naturlig og luge til og den bedste oplevelse til dato:-) ja jeg håber snart at det er mig hun gemmer sit hjerte til smil. For jeg hun er sin helt egen lille lækre sag som bare må opleves igen og igen, og det der var en der skrev med en Bente er ikke hende her. Hun et ikke gratis med derimod det hele værd:-) god dag derude og knald igennem hvis i får chancen for hun nyder det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig. Har igennem forsommer og sommer besøgt Syren en del gange. Og hun er flink og høflig og altid en god tone. Og altid et besøg værd. Og hun fik faktisk et advis om hvad Hanssi skrev allerede i september

Og Hanssi: Kom nu ind i kampen eller tie, men nu er du jo kun på periodevis, så er der ro så længe. Husk lige at tjekke hvad der er op og ned inden du trykker på de forkerte taster, fordi så er det jo netop sådanne anmeldelser ender i hat og briller og i dette tilfælde stiller andre i et dårligt lys. Og nej vi andre kan ikke genkende det du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicenice skrev, den 25/10/2017 at 23:52:

Jeg kan kun tilslutte mig. Har igennem forsommer og sommer besøgt Syren en del gange. Og hun er flink og høflig og altid en god tone. Og altid et besøg værd. Og hun fik faktisk et advis om hvad Hanssi skrev allerede i september

Og Hanssi: Kom nu ind i kampen eller tie, men nu er du jo kun på periodevis, så er der ro så længe. Husk lige at tjekke hvad der er op og ned inden du trykker på de forkerte taster, fordi så er det jo netop sådanne anmeldelser ender i hat og briller og i dette tilfælde stiller andre i et dårligt lys. Og nej vi andre kan ikke genkende det du skriver.

Er der nogen der ved om Syrien er til at træffe for tiden og evt kan fortælle lidt om deres oplevelser med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Syrien er lukket pgra interne husspetakler.

Men Syren : Ta du bare og besøg hende. Hun er sød, imødekommende, sexet og har en krop som en gudinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanssi skrev, den 7/9/2017 at 17:46:

Pas på mails fra hende her:

https://annoncelight.dk/showad/222324

Når man har henvendt sig til hende på hendes email adresse på Annoncelight (der ser ud til at skifte dagligt) - så får man et svar fra en person der kalder sig Bente Andersen.

Hun tilbyder gratis sex, og man skal bare lige klikke på nogle links i mailen, for at bekræfte at man ikke er en SMS robot. I øvrigt kan man se billeder og videoer af hende - påstår hun.

Tryk IKKE på linkene - jeg er sikker på du fortryder bittert bagefter.

 

Er vist ikke den Syren jeg kender.Hun har den samme mail og telf. nr. hele tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der nogen der ved hvad syren tilbyder af ydelser hun skiver godt nok at hun til byder kæreste sex først gang jeg kontakte hende ville jeg høre om blowjob og kys og kram var en del af kærese sex men fik ingen svar  skiver så til hende igen  og spurgte hvor hun var henne  og en pris  og fik en pris og hvor hun holder til  spurgt til ardessen tre gange fik kun at vide det var i Vejle og en pris på 1100 og 1500 det kunne være interessant at få videre  hvad man får til denne pris og hvad man er gået glip af 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...