Hop til indhold
Guest Brøndby

Annoncer

Recommended Posts

Guest Brøndby

Hvor søger i efter GP/Domina ? 

Jeg synes det efterhånden er lidt vanskeligt at finde "det rigtige sted " på nettet at søge ? 

 

Jeg kender annoncelight, og Ekstrabladet, men så findes der altså et hav af sider der bærer præg af IKKE at være opdateret . 

Tingene var bare lettere i gamle dage da EB havde monopol på annoncer for GP . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brøndby?

hvor er du vil hen med dette spørgsmål. Du har da været i dette game længe så du kender da de gode Dominaer, du har selv i andre tråde henvist til dem. 

Er det mere, at du finder at de "gamle" og kendte er blevet for kedelige og fantasiløse?

Fordi jeg synes de fleste tydeligt er kørt træt og mangler gnisten og lysten. Jeg se en stor forskel som de er i dag og den entusiasme de havde da de startede på 5-10 år siden  

jeg savner nogle hvor ægte nysgerrighed, lyst og fantasi driver legen  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 15 timer siden:

Brøndby?

hvor er du vil hen med dette spørgsmål. Du har da været i dette game længe så du kender da de gode Dominaer, du har selv i andre tråde henvist til dem. 

Er det mere, at du finder at de "gamle" og kendte er blevet for kedelige og fantasiløse?

Fordi jeg synes de fleste tydeligt er kørt træt og mangler gnisten og lysten. Jeg se en stor forskel som de er i dag og den entusiasme de havde da de startede på 5-10 år siden  

jeg savner nogle hvor ægte nysgerrighed, lyst og fantasi driver legen  

 

 

Kære Spanking Sub

Hop en tur på toget , så skal du få lov til at opleve den nysgerrighed du efterlyser - skal nok være sød ved dig:-)

God weekend

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 3 timer siden:

Kære Spanking Sub

Hop en tur på toget , så skal du få lov til at opleve den nysgerrighed du efterlyser - skal nok være sød ved dig:-)

God weekend

Madame Elisabeht

Kære Madame Elisabeth,

Tak for tilbuddet.

Jeg er sikker på du vil give en fantastisk oplevelse, jeg har kun læst og hørt godt om dig både her og andre steder. 

Og dit aldrig svigtende humør og positive indstilling har jeg beundret længe, særligt når vi har mødets på chatten her og andre steder.

Men en del af mig vil aldrig kunne se bort fra at du er TV og det vil fuldstændig ødelægge oplevelsen for mig.

Men endnu en gang tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...