Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gæve svende

Hvor kan I anbefale at jeg tager hen og får B2B i Odense eller evt. andre steder på Fyn? Har hørt at Patty skulle være ret god, men andre anbefalinger er også velkomne. Og hvad er deres priser og er det helt uden tøj eller med trusser. Er der noget happy ending includeret i prisen. Gør sgu heller ikke noget hvis det er en ung lille skrubbe. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
22 cm and thick skrev, for 14 timer siden:

Hej gæve svende

Hvor kan I anbefale at jeg tager hen og får B2B i Odense eller evt. andre steder på Fyn? Har hørt at Patty skulle være ret god, men andre anbefalinger er også velkomne. Og hvad er deres priser og er det helt uden tøj eller med trusser. Er der noget happy ending includeret i prisen. Gør sgu heller ikke noget hvis det er en ung lille skrubbe. :-P 

Min bedste erfaring har jeg med Anna på 123 thaimassage - hun er rigtig sød, dygtig og fræk. God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at læse under Jylland, Vejle ser ud til at have alle de unge gode piger lige nu. 1 time i bil, så ser det ud til ifølge anmeldelser at man kan komme i himlen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som skrevet her på siden er Anna ved 123 massage dygtig , men hun er jo ikke helt ung mere .

Patty på Ruggårdsvej kan også anbefales , og begge disse to er helt nøgne under massagen.

Hilsen Ara  og god massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene alle tre. Nu tager det vist lidt mere end en time at køre til Vejle, i hvert fald hvis fartgrænserne skal overholdes, og det er jeg lidt pivet med at det skal de. :-)  Men vil da helt klart have det in mente hvis jeg kommer på de egne.

Hvad ligger priserne ca på og er det med "happy ending" eller er det ekstra?

Go' weekend...
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg håber næsten at du prøver Anna eller Patty og kommer med en anmeldelse.  Jeg synes nemlig ikke, at de er er så anbefalelsesværdige, selvom det dog er en udmærket service. Unge og smækre er de ihvertfald ikke, især ikke Anna - men smag og behag. Utroligt at vi har så lille et udvalg af B2B på Fyn :(

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 12 timer siden:

Prøv at læse under Jylland, Vejle ser ud til at have alle de unge gode piger lige nu. 1 time i bil, så ser det ud til ifølge anmeldelser at man kan komme i himlen :-)

 

Vejle har også det højeste niveau af falske anmeldelser af thaipiger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 5 timer siden:

Der er også Susie på Østerbro,  samme priser og også uden trussel 1200 for hele pakken 

Trussel ;-) nej ingen trusler, så slem er Susie slet ikke......

Hop dog bare på Patty eller Susie, begge kan deres kram og du går veltilfreds og tømt derfra.

Jeg er knap så lun på 123, men sikkert bare mig, kemi kan spille ind, også ved "wellness"

God weekend :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nogen gange at man hurtigt kan forbinde en god oplevelse  med helhed indtrykket, det er vel også meget naturligt

Kan man se bort fra pigens udsende , alder og lokalerne ,mener jeg ikke at der her på fyn er nogen der udføre en bedre body to body end Anna ved 123.

Prøv at ligge med lukkede øjne og bare mærk efter når hun glider rundt på din nøgne krop ,med sin nøgne krop , det er en fantastisk oplevelse.

Det er ca . 5år siden jeg prøvede det første gang , og jeg mener at det stadig er dejligt.

Mvh. Ara og god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gode erfaringer med Anna, jeg syntes at hun er ualmindeligt fræk, hun er ikke bange for at røre ved noget, og hendes fingre er utroligt frække når de går på opdagelse. Jeg syntes bare det er ved at være rimeligt pebret med prisen. 1300 for en time, så kan den heller ikke trække mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, den 8/9/2017 at 14:37:

Happy ending er incl. i prisen 900kr begge steder.

Ara

Undskyld, det måske "dumme" spørgsmål, men er Happy Ending "kun" blowjob/handjob?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...