Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ville egentlig have besøgt Anabel eller Vicky B, men da de begge var optaget faldt valget i stedet på Kira. Beliggenheden er en velkendt kælder på en sidegade til Østerbrogade. Der er OK badefaciliteter og rene håndklæder.

Kira er, som hun også skriver, extra petite, men på en velproportioneret måde og uden at virke anorektisk.  Jeg bestilte 30 min som inkluderer superfransk, eller det stod der i hvert fald i annoncen og hun lod sig da også til sidst overtale. Derfra gik det desværre ned af bakke. BJ bestod mest af små slik på skaft og var totalt uden øjenkontakt eller indlevelse. Jeg måtte hverken pille eller slikke, så der var ingen grund til at trække sagerne i langdrag så jeg fik regnfrakke på og Kira lagde ud med en ridetur som var på det jævne efterfuldt af doggy og missionær uden den store entusiasme fra hendes side. 

Sted 6/10: OK, plus for bad.

Pigen 8/10: Billederne holder hvad de lover, hun er extra petit. Lemfældig intim og ben-barbering trækker ned.

BJ 2/10: 1 point for uden gummi og 1 point for ikke konstant aftørring med babywipes, selve blow var ikke bedre end med en hjemmebygget fleshlight

Sex 4/10: Bedre end blow,  men ikke noget at skrive hjem om.

Konklusion: Der bliver ingen gentagelse herfra. Hvis man er til ultra-petit tøser bliver de nok ikke mindre end Kira, men oplevelsen er det ikke rigt værd. Kate og Sonja er lysår foran i denne vægtklasse, i hvert fald i min optik.

/Waverider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, jeg var ellers på vej for at besøge hende, men da jeg læste din oplevelse, ringede jeg og aflyste vores aftale...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelse.. Jeg var tæt på at tage derud i går, men havde lidt en dårlig fornemmelse. Det er spøjst, for hun er samme sted some Leticia. Ofte syntes jeg at de piger der arbejder sammen har lidt samme arbejdsmorale - Hvis man kan sige det sådan ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for anmeldelse. Det er beviset på, hvorfor dette forum kan være så fantastisk. Jeg havde også tænkt mig at besøge hende fredag til en halv time inkl. et par extras. Men grundet denne nyttige information om pigen, så bliver det genovervejet kraftigt. 

Jeg tager dog nok ud 15 min., fordi jeg simpelthen bliver nødt til at opleve den extra petite krop i tæt kontakt med min pik :mrgreen: Hun ser så dejlig ud! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt nok var hun også i min kikkert men efter at have læst anmeldelsen, tror jeg Lili får mine hårdt optjente penge istedet. Service/Attitude betyder meget i denne branche og jeg vil gerne belønne dem der giver noget ekstra, hvilket det ikke lyder som om Kira gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...