Hop til indhold
Guest kongo79

flot 37 årig kvinde til mini gb 16/9 kl,13 kbh

Recommended Posts

Lidt underlig annonce eller er det bare mig?

Kvinden gør det af ren lyst, men alligevel vil hun have kr. 1.000 fra hver deltager. (Hvorfor ikke tage i en sexclub og udvælge nogle lækre mænd?)

Hun kalder sig selv for luder – og al kommunikation foregår med en mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, 1 time siden:

Lidt underlig annonce eller er det bare mig?

Kvinden gør det af ren lyst, men alligevel vil hun have kr. 1.000 fra hver deltager. (Hvorfor ikke tage i en sexclub og udvælge nogle lækre mænd?)

Hun kalder sig selv for luder – og al kommunikation foregår med en mand.

Hun gør det, fordi hun godt kan lidt "luder-rollen" står der - det kan faktisk også være pirrende at få penge for det.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, 1 time siden:

Lidt underlig annonce eller er det bare mig?

Kvinden gør det af ren lyst, men alligevel vil hun have kr. 1.000 fra hver deltager. (Hvorfor ikke tage i en sexclub og udvælge nogle lækre mænd?)

Jeg tænker. at der er stor forskel på en offentlig sexklub med 15 savlende hanner, der løber i røven på enhver kvinde, der dukker op, sammenlignet med et privat intimt arrangement med dedikerede mænd, der ved, hvad de kommer til :-) 

Samtidig er det meget tidseffektivt - det er stort set uden spildtid for alle parter. Noget i hvert fald jeg, sætter stor pris på :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, 1 time siden:

Lidt underlig annonce eller er det bare mig?

Kvinden gør det af ren lyst, men alligevel vil hun have kr. 1.000 fra hver deltager. (Hvorfor ikke tage i en sexclub og udvælge nogle lækre mænd?)

Hun kalder sig selv for luder – og al kommunikation foregår med en mand.

Så alle nymfomaniske ludere burde dele ud af godterne, nede i den lokale Swingerklub, hvis de sådan ægte nyder det? Underlig logik! :D 

Du ser spøgelser, Kongo er ikke ligefrem en novice, det var nok kommet frem hvis han var en skidt karl..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 minutter siden:

Så alle nymfomaniske ludere burde dele ud af godterne, nede i den lokale Swingerklub, hvis de sådan ægte nyder det? Underlig logik! :D 

Du ser spøgelser, Kongo er ikke ligefrem en novice, det var nok kommet frem hvis han var en skidt karl..

Ja, Ja – jeg skal nok lade være med at læse disse annoncer, da jeg foretrækker at have pigen alene, når man alligevel ikke deler udgiften med de andre drenge ;) 

Det er nok bare mig, der ikke forstår det med gangbang.

Undskyld!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Stadigvæk plads til  ekstra 2 mænd til lørdag klokken 13.30 på frb :)

Hun er så klar 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Der er stadigvæk plads til 2 ekstra mænd på lørdag... :)

 

Bemærk at tiden er flyttet til klokken 13.30 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke lade være med at spekulere på om kvinden virkeligt får nogle af de penge, der kommer ind, eller de alle går i arrangørens lomme, eller om kvinden virkeligt er vidende om, at det koster penge at deltage i gang bang'et - Det er nok bare mig og min jydemistænkelighed der spiller ind her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Man må altid stille spørgsmål og i det her univers er det nok meget klogt at være lidt mistænkelig en gang imellem.. Også når man er jyde ;). 

Men selvfølgelig gør hun det. Faktisk går stort set alle pengene til hende hende. Jeg trækker omkostningerne fra og runder op til nærmeste tusind. 

Det er også altid dem der sætter "krav" til de mænd der deltager og Max antal gæster. 

De piger der deltager indgår altid i et herre/tøs forhold med mig og i de fleste tilfælde har de aldrig prøvet gb men altid fantaseret om det og det at blive solgt . Derfor er det ofte også med et begrænset antal gæster istedet for at maksimere profitten. 

Personligt tjener jeg håndører på det men tilgengæld har jeg flotte kvinder/piger som er meget taknemmelige i privaten ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
1master skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan ikke lade være med at spekulere på om kvinden virkeligt får nogle af de penge, der kommer ind, eller de alle går i arrangørens lomme, eller om kvinden virkeligt er vidende om, at det koster penge at deltage i gang bang'et - Det er nok bare mig og min jydemistænkelighed der spiller ind her.

Det er da ok, at være skeptisk, men:

Parret lejer et sted i 2-3 timer. Det tror jeg ikke er gratis. 

Pigen bruger tid og energi på at gøre sig lækker. For mig er det er ok, at hun får noget for det. 

Parret har måske transporttid, og kommer måske fra hvert sit sted. For mig er det ok, at de får tilskud til transporten.

Skulle der være penge til overs, til at de kan gå ud og spise sammen bagefter, er det for mig perfekt.

Og dukker der kun tre af de max fem gæster op, så er der måske endda underskud!

Jeg har været tre gange til Kongos arrangementer, og hver gang har det været både sjovt og frækt. Og ofte har de forlænget uden ekstra betaling.

Jeg kan kun anbefale Kongos arrangenenter :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...