Hop til indhold
Fløjtespillere

SEXEVENT VED VEJLE Onsdag den 13. sept. - med 3 SUPERFRÆKKE MILF’er

Recommended Posts

Det er ved at være et stykke tid siden jeg har været med til et Gang bang, men det her vil jeg simpelthen ikke gå glip af og hsr meldt mig til.Præcis dette set up har jeg ventet på. Kan i hvert fald se at to af de dejlige kvinder har jeg haft fornøjelsen af før. Ih, hvor jeg glæder mig. Er det ikke snart onsdag. 

Hvem kommer og leger med ? 

Gb hilsen

fløjte 

https://annoncelight.dk/showad/234860

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tnek

Hmmmm uden kondom, ingen løftede pegefingre. Men tænk og have samleje i en fisse, som lige er blevet fyldt med en anden mands sperm !!!! - pyha det er ikke noget for mig. Måske er jeg sart ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tnek skrev, for 13 minutter siden:

Hmmmm uden kondom, ingen løftede pegefingre. Men tænk og have samleje i en fisse, som lige er blevet fyldt med en anden mands sperm !!!! - pyha det er ikke noget for mig. Måske er jeg sart ?

Hej Tnek 

nu ved jeg ikke om du er sart. Smag og behag er jo forskellig, og hvis man er meget i mod at kneppe uden gummi kan man jo bare tage gummi på. Nu er det også sådan at disse dejlige kvinder er meget bevidste om det de gør, og således skyller de sig jo også. De fleste mænd kommer nu ikke i kvinden men på kroppen, eller i munden, hvis de tilbyder dette. 

Jeg kan oplyse om, at i de GB som jeg har været en del af, har det her aldrig været issue, og man kan heldigvis bare lade være med at melde sig til, hvis det ikke er interssant. Der er jo heldigvis ingen tvang. 

 

Bh.

Rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tnek skrev, for 25 minutter siden:

Hmmmm uden kondom, ingen løftede pegefingre. Men tænk og have samleje i en fisse, som lige er blevet fyldt med en anden mands sperm !!!! - pyha det er ikke noget for mig. Måske er jeg sart ?

Hvad med kvinderne - er de mindre sarte end dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Guest Tnek skrev, for 1 time siden:

Hmmmm uden kondom, ingen løftede pegefingre. Men tænk og have samleje i en fisse, som lige er blevet fyldt med en anden mands sperm !!!! - pyha det er ikke noget for mig. Måske er jeg sart ?

velkommen til kan se du er gæst, vi gider faktisk ikke en afsporing af tråden lav din egen tråd der omhandler sex uden kondom :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smoking

Glæder mig til fræk onsdag, det kan kunne blive godt med disse fantastiske frække tøsser

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilmeldt. Jeg vil ikke gå glip at disse 3 frække MILF'er. Det bliver frækt med 3 gangbangs i samme lokale, og med arrangørernes nye lokale er der stadig rigelig med plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...