Hop til indhold
exostar

Yuki i Flensborg. Surprise..!

Recommended Posts

Så fik jeg taget mig sammen til af aflægge nr 56 på havnen et visit. Jeg har altid set stedet som lidt usselt og skummelt, og jovist, det er det skam også, men havde skrevet og "whatsapp'" med hende på 2 sal, så der var lagt op til sjov..

Jeg har igennem tiderne besøgt mange thai'er og det er efterhånden svært at sige hvem der er nr 1.. men Yuki havner i en sikker top 3. Masser af nærvær, kys, kram.. fantastisk massage, og naturligvis fræk indlevende sex. Sådan en man virtuelt småforelsker sig i under seancen.

Jeg havde booket hende for en halv time, for 80 euro, gav hende 100 euro da vi stod på værelset..... 60 min senere stod jeg på gaden, og hun elskede sport i 2'eren. Så en oplevelse af de gode - Ja tak! - stadig til 100 euro..

Hun er her til d 25/9 - så brødre, ønsker i en veldrejet thai, med bryster der er hjulpet lidt på vej, uden på nogen måder at skæmme, hungrende efter sex, som samtidig giver en dyb og hård massage - så er det 2. sal i nr 56 på havnen

https://sexnord.net/profile/25468

Mine bedste anbefalinger..

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, den 9/6/2017 at 19:10:

Så fik jeg taget mig sammen til af aflægge nr 56 på havnen et visit. Jeg har altid set stedet som lidt usselt og skummelt, og jovist, det er det skam også, men havde skrevet og "whatsapp'" med hende på 2 sal, så der var lagt op til sjov..

Jeg har igennem tiderne besøgt mange thai'er og det er efterhånden svært at sige hvem der er nr 1.. men Yuki havner i en sikker top 3. Masser af nærvær, kys, kram.. fantastisk massage, og naturligvis fræk indlevende sex. Sådan en man virtuelt småforelsker sig i under seancen.

Jeg havde booket hende for en halv time, for 80 euro, gav hende 100 euro da vi stod på værelset..... 60 min senere stod jeg på gaden, og hun elskede sport i 2'eren. Så en oplevelse af de gode - Ja tak! - stadig til 100 euro..

Hun er her til d 25/9 - så brødre, ønsker i en veldrejet thai, med bryster der er hjulpet lidt på vej, uden på nogen måder at skæmme, hungrende efter sex, som samtidig giver en dyb og hård massage - så er det 2. sal i nr 56 på havnen

https://sexnord.net/profile/25468

Mine bedste anbefalinger..

Tror da jeg vil en tur forbi :)

Har hun lingerie på når man besøger hende, som hun har på billederne?

Er det bedst at ringe? Eller skrive til hende på WhatsApp?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
al3000 skrev, 1 time siden:

Tror da jeg vil en tur forbi :)

Har hun lingerie på når man besøger hende, som hun har på billederne?

Er det bedst at ringe? Eller skrive til hende på WhatsApp?

 

Hun havde en stram kjole på med lingeri inden under da jeg kom.

jeg sms'ede, hvorefter hun skrev på whatsapp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun bekræfte den gode anmeldelse.

Var forbi mandag aften, og hvilken dejlig oplevelse med en sød og indlevende pige, lagde 100 euro og sagde hun skulle være god mod mig, hvilket hun i den grad var.

Først en dejlig hård thai massage, så body to body, i guder det var frækt og lækkert.

Derefter sex i de stillinger jeg ønskede, og med anal afslutning, hvor hun i den grad tog godt imod.

Efterfølgende mere god service, lidt at drikke og en god snak, var hos hende i 50 min., en superoplevelse med en supersød og fræk pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, ny her igen efter 2 års pause.

Yuki var tidligere en mand! Bare så i er oplyst herom.

Dog er hun idag en smuk og sød 'pige'

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, for 8 minutter siden:

Hej, ny her igen efter 2 års pause.

Yuki var tidligere en mand! Bare så i er oplyst herom.

Dog er hun idag en smuk og sød 'pige'

Jung

Havde jeg egentlig også regnet med, når man kigger på ansigtet :)

Men skidt, bare hun kan sit kram :P Det skulle så ikke være første gang for mig ;)

 

 

Redigeret af al3000
N/A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det derfor hun havde en relativ grim mis, og foretrak den i 2’eren

har konfronteret hende med fakta, men hun nægter, og siger jeg er crazy!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...