Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Julie i går  og tog en for holdet.  Hun er en flot buttet dame   med en masse tudser . Massage er ikke hendes stærke side . Men hun er piv fræk  snakker svensk   og giver et udmærket hj 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi forbi Julie, fik en times nøgenmassage og blev på et tidspunkt spurgt om jeg ville have fuld pakke. Takkede nej og fik et HJ mens jeg suttede på hendes dejlige bryster. Hun er sød og fræk, men er enig i, at massage er ikke hendes stærke side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
xxl lover skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været forbi forbi Julie, fik en times nøgenmassage og blev på et tidspunkt spurgt om jeg ville have fuld pakke. Takkede nej og fik et HJ mens jeg suttede på hendes dejlige bryster. Hun er sød og fræk, men er enig i, at massage er ikke hendes stærke side.

Hvad måtte du slippe for at få hende til at smide tøjet og gi et HJ ? 

Takker :) 

Glad

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skideliderlig skrev, for 5 minutter siden:

Ikke nogen der har prøvet Nadia og ved om hun byder på andet end massage?

Hun ligger og laver trutmund og viser kavalergang osv. på billederne...

Jeg tror hun byder på andet end massage.... bare et gæt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 7 minutter siden:

Hun ligger og laver trutmund og viser kavalergang osv. på billederne...

Jeg tror hun byder på andet end massage.... bare et gæt. :)

Ja og det er nok et meget kvalificeret gæt :-D
Men en gang i mellem bliver man jo skuffet, så vil bare lige have det bekræftet inden man ræser afsted :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diver1974
xxl lover skrev, den 18/9/2017 at 18:29:

Jeg har været forbi forbi Julie, fik en times nøgenmassage og blev på et tidspunkt spurgt om jeg ville have fuld pakke. Takkede nej og fik et HJ mens jeg suttede på hendes dejlige bryster. Hun er sød og fræk, men er enig i, at massage er ikke hendes stærke side.

Er hendes brysterne ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxl lover skrev, den 18/9/2017 at 18:29:

Jeg har været forbi forbi Julie, fik en times nøgenmassage og blev på et tidspunkt spurgt om jeg ville have fuld pakke. Takkede nej og fik et HJ mens jeg suttede på hendes dejlige bryster. Hun er sød og fræk, men er enig i, at massage er ikke hendes stærke side.

xxl lover

Hvad måtte gi for en times nøgen massage af Julie?

Boy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...