Hop til indhold
idk

Horsens Kattesund Natcha

Recommended Posts

Så gik turen forbi Kattesund 24 hvor man blev modtaget af en ældre kvinde.

Bliver vist ind i et lille massagerum og spurgt om man skulle have 1 time. Jeg sagde ja tak og blev bedt om at smide alt tøjet, tænkte straks her kan man få ekstra.

Massage var ikke god og der var ingen pirring. Efter man vendte om blev der spurgt om man ville ha ekstra. Hun tilbød hj eller sex ingen bj. Blev enige om pris og hun rykkede lidt i den. smed et gummi på den mens den ikke var kampklar, lagde sig på briksen sagde bare rolig du har god tid 30 min. turn off jep. Kommer ikke der igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
idk skrev, for 29 minutter siden:

Så gik turen forbi Kattesund 24 hvor man blev modtaget af en ældre kvinde.

Bliver vist ind i et lille massagerum og spurgt om man skulle have 1 time. Jeg sagde ja tak og blev bedt om at smide alt tøjet, tænkte straks her kan man få ekstra.

Massage var ikke god og der var ingen pirring. Efter man vendte om blev der spurgt om man ville ha ekstra. Hun tilbød hj eller sex ingen bj. Blev enige om pris og hun rykkede lidt i den. smed et gummi på den mens den ikke var kampklar, lagde sig på briksen sagde bare rolig du har god tid 30 min. turn off jep. Kommer ikke der igen.

Hejsa - hvornår var du der? Var det indehaveren selv, hun hedder Daw og er nok ca. 35 - 40 år - hun giver normalt god massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg tror ikke det har været Daw som har været der, sådan behandler hun slet ikke sine kunder, jeg har altid fået en rigtig dejlig og venlig behandling af Daw.

Hun giver også en rigtig god massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil igen kommentere på idk oplevelse. Jeg har selv i dag besøgt stedet, havde ringet i forvejen og det var Daw selv (indehaveren) som tog i mod. Vi snakkede lidt og jeg viste hende idk beskrivelse. Ved nærmere eftertanke, viser det sig at hun havde en afløser på den dag, så det var ikke Daw selv som du blev betjent af.

Jeg fik en endnu engang en dejlig time sammen med Daw. Hvad vi laver sammen bliver mellem os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...