Hop til indhold
Ramses

Hvofor er Odense uland for thaimassage?

Recommended Posts

Når man kigger på det udbud, der er af thai massage i Jylland er der især en by, der skiller sig markant ud og det er Vejle. Ved en simpel sammentælling er der vel 3 gange så mange thai steder i Vejle, som i Odense på trods af at Odense er 3 gange så stor som Vejle - mindst. Kvaliteten i Vejle er også af en helt anden standard for ikke at tale om lokalerne. Det er måske konkurrencen, der holder dem skarpe. Er Vejlenserne mere liderlige end Odenseanere eller bruger de flere penge på det sjove? Er Fyn mere puritansk end Jylland eller findes der en helt anden forklaring? Jeg kan godt forstå der er krav om en tresporet motorvej på Vestfyn, da der må være meget trafik med liderlige fynboer på vej mod Jylland :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Ramses skrev, for 51 minutter siden:

Når man kigger på det udbud, der er af thai massage i Jylland er der især en by, der skiller sig markant ud og det er Vejle. Ved en simpel sammentælling er der vel 3 gange så mange thai steder i Vejle, som i Odense på trods af at Odense er 3 gange så stor som Vejle - mindst. Kvaliteten i Vejle er også af en helt anden standard for ikke at tale om lokalerne. Det er måske konkurrencen, der holder dem skarpe. Er Vejlenserne mere liderlige end Odenseanere eller bruger de flere penge på det sjove? Er Fyn mere puritansk end Jylland eller findes der en helt anden forklaring? Jeg kan godt forstå der er krav om en tresporet motorvej på Vestfyn, da der må være meget trafik med liderlige fynboer på vej mod Jylland :rolleyes:

Tak, det var ellers en af de bedre ;) men ja du har RET :-o man sku nogen gange tro, når man læser herinde at alle liderlige Thaiknepper bor i Vejle :shock: 

og når vi så endelig får noget godt nyt til feks. Århus, ja så vupti flyver hun til Vejle :huh: sidst var det Nok der smuttede fra Winner :wacko: 

Men der må jo være goe kunder i Vejle eller tjener de bare flere penge der, end os andre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ramses skrev, for 9 timer siden:

Når man kigger på det udbud, der er af thai massage i Jylland er der især en by, der skiller sig markant ud og det er Vejle. Ved en simpel sammentælling er der vel 3 gange så mange thai steder i Vejle, som i Odense på trods af at Odense er 3 gange så stor som Vejle - mindst. Kvaliteten i Vejle er også af en helt anden standard for ikke at tale om lokalerne. Det er måske konkurrencen, der holder dem skarpe. Er Vejlenserne mere liderlige end Odenseanere eller bruger de flere penge på det sjove? Er Fyn mere puritansk end Jylland eller findes der en helt anden forklaring? Jeg kan godt forstå der er krav om en tresporet motorvej på Vestfyn, da der må være meget trafik med liderlige fynboer på vej mod Jylland :rolleyes:

Jeg tror, at i hvert fald noget af forklaringen, er at Vejle ligger centralt i forhold til Midtjylland, Sønderjylland og Fyn, og der derfor er større antal klinikker, ligesom jeg umiddelbart vil tro at der er forholdsvis mange steder i Aalborg og København og at epi-centrene derfor er København, Vejle og Aalborg i den rækkefølge?

Måske laver politiet også færre razziaer i Vejle?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
KraceiYaw skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror, at i hvert fald noget af forklaringen, er at Vejle ligger centralt i forhold til Midtjylland, Sønderjylland og Fyn, og der derfor er større antal klinikker, ligesom jeg umiddelbart vil tro at der er forholdsvis mange steder i Aalborg og København og at epi-centrene derfor er København, Vejle og Aalborg i den rækkefølge?

Måske laver politiet også færre razziaer i Vejle?

Hej.

Ja. Du har helt ret. Der er mange steder i Aalborg, MEN de steder, hvor der ydes FP, er pigerne/kvinderne forholds gamle (+45-50), ikke slanke og ejheller ret kønne.

Derfor kører jeg gerne til Randers, Aarhus eller Vejle for et godt knald med en ung, slank og flot pige....Sådan er det for mig.

Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ramses skrev, for 16 timer siden:

Når man kigger på det udbud, der er af thai massage i Jylland er der især en by, der skiller sig markant ud og det er Vejle. Ved en simpel sammentælling er der vel 3 gange så mange thai steder i Vejle, som i Odense på trods af at Odense er 3 gange så stor som Vejle - mindst. Kvaliteten i Vejle er også af en helt anden standard for ikke at tale om lokalerne. Det er måske konkurrencen, der holder dem skarpe. Er Vejlenserne mere liderlige end Odenseanere eller bruger de flere penge på det sjove? Er Fyn mere puritansk end Jylland eller findes der en helt anden forklaring? Jeg kan godt forstå der er krav om en tresporet motorvej på Vestfyn, da der må være meget trafik med liderlige fynboer på vej mod Jylland :rolleyes:

Har tit tænkt præsist det samme vedr Esbjerg. Det er ligeledes et totalt uland mht Thaipiger. De eneste der er her er de samme gamle travere, samt en del steder hvor du kan få massage (og ikke andet). Der er heldigvis kommet en ny stjerne til byen, som kun er på af og til desværre, men langt den bedste Thaipige jeg har mødt ( hvis vi ser bort fra Ann og Bee fra Fredericia, som jo desværre åbenbart ikke kommer længere).  Nan som er på besøg i Esbjerg af og til ( og ikke andre steder så vidt vides), er super dejlig, og snakker dansk, og bærer på ingen måde præg af at være i lommen på en bagmand som tager de fleste af hendes penge. Men desværre er hun nærmest booket ud inden hun kommer, og ofte når hun faktisk ikke at sætte annonce på annoncelight fordi hun er booket i forvejen ..snøft snøft.

Med hensyn til hvorfor Vejle er et slaraffenland mht Thaipiger tror jeg det er den ventrale placering, eller måske fordi det er samme mand der har styr på samtlige Thaipiger i Vejle på en gang ( men dette er kun et gær )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Ramses skrev, den 6/9/2017 at 09:43:

Når man kigger på det udbud, der er af thai massage i Jylland er der især en by, der skiller sig markant ud og det er Vejle. Ved en simpel sammentælling er der vel 3 gange så mange thai steder i Vejle, som i Odense på trods af at Odense er 3 gange så stor som Vejle - mindst. Kvaliteten i Vejle er også af en helt anden standard for ikke at tale om lokalerne. Det er måske konkurrencen, der holder dem skarpe. Er Vejlenserne mere liderlige end Odenseanere eller bruger de flere penge på det sjove? Er Fyn mere puritansk end Jylland eller findes der en helt anden forklaring? Jeg kan godt forstå der er krav om en tresporet motorvej på Vestfyn, da der må være meget trafik med liderlige fynboer på vej mod Jylland :rolleyes:

Det har vel en del med trafikken at gøre. Glem ikke loven om udbud og efterspørgsel. Randers har jo også mange klinikker, det samme med Hobro.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...