surfingsam 123 Skrevet 6. September, 2017 Så er billetten købt afgang d 30/9 hjem d 23/10. Er der nogen herfra i Pattaya i nævnte tidsrum, så lad os mødes til en øl. Bliver fedt at komme afsted igen ned til de søde thai piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ralphwiggumdk 63 Skrevet 9. September, 2017 Ærgerligt. Er i Pattaya nu og frem til den 21. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ralphwiggumdk 63 Skrevet 9. September, 2017 Og skulle hilse at sige det er varmt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravnen 45 Skrevet 9. September, 2017 Er der meget regnvejr på denne årstid? Overvejer 14 dage sidst i denne måned. Er der mange turister eller er der masser af piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
surfingsam 123 Skrevet 10. September, 2017 Ralphwiggumdk Ja er lidt ærgerlig Kunne have været hyggelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ralphwiggumdk 63 Skrevet 10. September, 2017 Ja der er faktisk en del. Flere end jeg troede. Men det er fint. Indtil nu har jeg kun været i central pattaya, så ved ikke hvordan det er i den nordlige og sydlige del. Sidder nu på hotellet og drikker en øl og overvejer hvor jeg skal hen i aften. Det har indtil nu lykkes mig at få long time hver gang til 1500. Så prismæssigt er det low season Har været her siden onsdag og det har først regnet lidt Idag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. September, 2017 Vil være i Pattaya for første gang fra 30/9 til 7/10. Er klar til et møde over en drink. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg