Hop til indhold

Recommended Posts

Dem som kender de to skønheder kan jo bare lige forestille sig hvor FANTASTISK en oplevelse det har været  :) . Dufter stadig af dejlige fissesafter over hele kroppen. Mmmmm :P

Det var egentlig ikke planlagt, men da de to sexede piger (sidst i tyverne?) stod foran mig i deres stramme kjoler og tilbød sig på en gang kunne jeg ikke sige nej til nogen af dem.

Jeg er jo ret beset en halvgammel stodder, og havde da min tvivl om jeg kunne matche og håndtere alle de babser, baller, munde og ikke mindst fisser på en gang. Men det kunne jeg, selv om man nemt mister orienteringen i dette bombardement af sanseindtryk. Måtte da også have en drikkepause undervejs, og det forlængede heldigvis forestillingen. Det var en foryngelseskur af rang, og duften af deres safter giver mig følelsen af at være 10 år yngre lidt endnu :D

Til dem der ikke kender de to piger:

S er nok en af de mest feterede thaipiger i Jylland; smuk, sjov, sexet, intelligent og tilsyneladende altid hamrende liderlig og fræk. Med en ungpigekrop der kan tage pusten fra de fleste.

Nang er en af de smukkeste thaipiger jeg har set, med lækre størrelse C bryster, ikke ret høj og sutter fantastisk.

Hver for sig er de, som de indviede ved, absolut i den øverste kategori. Og begge to på en gang er noget jeg kommer til at drømme om længe. Fik lige et glimt af os alle tre i spejlet; svedende, suttende slikkende, gramsende, kneppende med pik, fingre og tunge. Et minde for livet, hvis jeg havde kunne tage et billede :D

2000 kr. for alt i en time inklusiv massage, kys, blow uden af dem begge, slikken fisse på begge, og ikke mindst alle tænkelige trekants konstellationer.

https://annoncelight.dk/showad/221454

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
rockett skrev, den ‎07‎-‎09‎-‎2017 at 03:43:

:P:D

S er her til oktober?

Hej Onkel.

Hvis du læser linket i Decameron14.s anmeldelse, så ved du det!!!

Det kunne selv jeg gøre her nede fra det varme og syndige Thailand...

Del dette indlæg


Link til indlæg

S og Nang er helt fantastiske. Decameron14 din anmeldelse lokkede mig en tur forbi for at prøve de 2 smukke piger sammen. Jeg har besøgt dem hvert for sig en del gange, men efter oplevelsen i torsdags, og i dag hvor jeg havde dem begge med i bad og endte tilbage i massagerummet til en ekstra tur, kan jeg kun vælge dem begge. Tror ikke der går mange dage før jeg bliver nød til at lege med dem igen,  og måske en aftale for natten inden de rejser hjem den 18 oktober 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som om man skal forbi en tur. Foregik det på en briks eller i en seng, tænker bare på hvor meget plads der var til tre på en gang når nu jeg ikke er verdens mindste :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 16/9/2017 at 08:27:

Hej Onkel.

Hvis du læser linket i Decameron14.s anmeldelse, så ved du det!!!

Det kunne selv jeg gøre her nede fra det varme og syndige Thailand...

Selv om man kan læse stedet i linket, vil det da være nemmere for alle, at skrive det i overskriften!

Eller er det bare mig der synes det? :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den glade murer skrev, for 6 timer siden:

Selv om man kan læse stedet i linket, vil det da være nemmere for alle, at skrive det i overskriften!

Eller er det bare mig der synes det? :-)

 

Enig, hvis bare alle ville skrive bynavn i deres anmeldelser, så var man fri for at bruge tid på en anmeldelse som man alligevel ikke kan bruge til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75
Decameron14 skrev, den 5/9/2017 at 22:51:

Dem som kender de to skønheder kan jo bare lige forestille sig hvor FANTASTISK en oplevelse det har været  :) . Dufter stadig af dejlige fissesafter over hele kroppen. Mmmmm :P

Det var egentlig ikke planlagt, men da de to sexede piger (sidst i tyverne?) stod foran mig i deres stramme kjoler og tilbød sig på en gang kunne jeg ikke sige nej til nogen af dem.

Jeg er jo ret beset en halvgammel stodder, og havde da min tvivl om jeg kunne matche og håndtere alle de babser, baller, munde og ikke mindst fisser på en gang. Men det kunne jeg, selv om man nemt mister orienteringen i dette bombardement af sanseindtryk. Måtte da også have en drikkepause undervejs, og det forlængede heldigvis forestillingen. Det var en foryngelseskur af rang, og duften af deres safter giver mig følelsen af at være 10 år yngre lidt endnu :D

Til dem der ikke kender de to piger:

S er nok en af de mest feterede thaipiger i Jylland; smuk, sjov, sexet, intelligent og tilsyneladende altid hamrende liderlig og fræk. Med en ungpigekrop der kan tage pusten fra de fleste.

Nang er en af de smukkeste thaipiger jeg har set, med lækre størrelse C bryster, ikke ret høj og sutter fantastisk.

Hver for sig er de, som de indviede ved, absolut i den øverste kategori. Og begge to på en gang er noget jeg kommer til at drømme om længe. Fik lige et glimt af os alle tre i spejlet; svedende, suttende slikkende, gramsende, kneppende med pik, fingre og tunge. Et minde for livet, hvis jeg havde kunne tage et billede :D

2000 kr. for alt i en time inklusiv massage, kys, blow uden af dem begge, slikken fisse på begge, og ikke mindst alle tænkelige trekants konstellationer.

https://annoncelight.dk/showad/221454

Jeg skal NYDE dem begge i 60 min om ikke så længe i dag... glæder mig siiiiindsyyygt!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Glatpung skrev, for 22 timer siden:

Et det i vejle eller Fredecia ???

Citat fra annoncen:

"Hej vi er flyttet til nye lokaler I Havnegade 13c ! Der er også indgang fra bagsiden.
Vi er tilbyder Thai massage. Mulighed for to piger (Champagne & Lisa) på en gang. Du kan møde os i Vejle centrum. Der er diskret indgang fra P plads bag ved butikken."

Redigeret af Professoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Zifa1971 skrev, den 17/9/2017 at 21:21:

S og Nang er helt fantastiske. Decameron14 din anmeldelse lokkede mig en tur forbi for at prøve de 2 smukke piger sammen. Jeg har besøgt dem hvert for sig en del gange, men efter oplevelsen i torsdags, og i dag hvor jeg havde dem begge med i bad og endte tilbage i massagerummet til en ekstra tur, kan jeg kun vælge dem begge. Tror ikke der går mange dage før jeg bliver nød til at lege med dem igen,  og måske en aftale for natten inden de rejser hjem den 18 oktober 

Hvad giver I for en time med de to herligheder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
kingo40 skrev, den 27/12/2017 at 10:27:

jeg vil gætte på 2000 kr da han jo skriver det i sit indlæg 

Jeg gav 2000, for en tur med 2. før jul

mener den ene hed S, hun red mig mens den anden legede med mine juveler, og det måtte jo ende med at jeg skød hele opsparingen af dybt oppe i hende.. 

lidt kæle massage og renslikning.. og ja ca en time. super oplevelse.

nogen der ved om de stadig er der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...