Hop til indhold

Recommended Posts

Da jeg så en sød blondine med sf , kys og cof/cif som Kate tænkte jeg at det måtte prøves selvom jeg ikke kunne finde nogle anmeldelser om hende. Desværre var hun ikke blond da jeg mødte hende og gfe fandt jeg hurtig ud af ikke var en del af pakken. Til gengæld var hendes tatoo et bevis på at det var samme pige og hun var bestemt meget lille men også dejlig med fantastiske lækre bryster. Ingen øjenkontakt på noget tidspunkt og kys måtte nærmest stjæles. Hendes sf fik mig dog gjort klar nok til at jeg kunne komme i hendes dejlige ansigt selvom klassikeren ( ikke i mine øjne blev benyttet ) Men hvad kan man forlange for 1000,- kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 43 minutter siden:

Da jeg så en sød blondine med sf , kys og cof/cif som Kate tænkte jeg at det måtte prøves selvom jeg ikke kunne finde nogle anmeldelser om hende. Desværre var hun ikke blond da jeg mødte hende og gfe fandt jeg hurtig ud af ikke var en del af pakken. Til gengæld var hendes tatoo et bevis på at det var samme pige og hun var bestemt meget lille men også dejlig med fantastiske lækre bryster. Ingen øjenkontakt på noget tidspunkt og kys måtte nærmest stjæles. Hendes sf fik mig dog gjort klar nok til at jeg kunne komme i hendes dejlige ansigt selvom klassikeren ( ikke i mine øjne blev benyttet ) Men hvad kan man forlange for 1000,- kr.

you got it! ;)

Altså som jeg læser det - egentlig en sådan ok oplevelse - uden på nogen måde at være prangende.

Selvfølgelig anmeldt med en cof connaisseur's briller. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kate är nog lite blyg (shy) till att börja med. Vi har alltid funnit varandra och knullat som små kaniner. Ofta har det varit på sommaren och sängen har flyttat sig och svetten rinner. Bara bra minnen av henne, men kanske inte så mycket GFE som du säger, men kneppe det kan hon.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alex the owner skrev, for 25 minutter siden:

Har også prøvet hende, hun kan ikke lide stor pik

Jeg var sammen med hende på hendes første turnus i DK for snart tre år siden. Hun var så megasprød og superlækker at kneppe, men efter en halv time fik hun megaondt, og så lod ingenting sig gøre. Jeg spurgte, om vi skulle stoppe, mod at jeg kunne få nogle af mine penge tilbage (havde betalt for en time), men hun insisterede på at forsøge at fortsætte. Det gjorde, at en ellers sindssygt fræk oplevelse blev vendt til en lidt trist affære.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alex the owner skrev, for 5 timer siden:

Har også prøvet hende, hun kan ikke lide stor pik

Just saying...Im well equipped :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 4 timer siden:

Jeg var sammen med hende på hendes første turnus i DK for snart tre år siden. Hun var så megasprød og superlækker at kneppe, men efter en halv time fik hun megaondt, og så lod ingenting sig gøre. Jeg spurgte, om vi skulle stoppe, mod at jeg kunne få nogle af mine penge tilbage (havde betalt for en time), men hun insisterede på at forsøge at fortsætte. Det gjorde, at en ellers sindssygt fræk oplevelse blev vendt til en lidt trist affære.

Lite så var det första gang för mig med, men andra och tredje hade hon blivit varm i kläderna :D ....hhhhmm utan klder var det 

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 4 timer siden:

Lite så var det första gang för mig med, men andra och tredje hade hon blivit varm i kläderna :D ....hhhhmm utan klder var det 

Præcis...  smørelse er alt afgørende.. handmade / tongue  made or by the pure re-visit doesn't really matters. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har da også læst adskillige anmeldelser af hende, som jeg husker det stort set alle positive.

Havde også selv en god tur med hende for et par år siden, der var hun bestemt ikke fedte med tungekys osv, og en rigtig god gang super og megafransk :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...