Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Opdatering af forum

Recommended Posts

Jeg klikker på de tråde, jeg vil læse og bruge <backspace>, når jeg vil den anden vej.

Det virker normalt, bortset fra når jeg skal tilbage til forum oversigten, der må jeg gribe til <alt>+ piletasten eller musen, hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt af det samme fra mig:

Jeg går gerne ind på "ulæst indhold". Her trykker jeg på "mere" i hovedmenyen og skal derefter bevæge musen helt til venstre til "sktivitet". Under den øvelse dukker nye menyer utilsigtet frem, og ofte forsvinder menyen "aktivitet" derved.

For mig (og sikkert også en del andre?) ville det være en fordel, hvis aktivitetsmenyen stod lige i nærheden af "Mere"-menyen. F.eks lige til højre for "Thaimassage".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg tror som vi set at man kan misbruge "vred" funktion, så eroguide vil opleve den næste tid at folk som man kan kan lide, giver man vrede liks...

kan man ændre det??

Så man kan vise man er ikke er enig, men uden det giver negativ liks, eller for den sag positiv liks....

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
prøvemanden skrev, for 32 minutter siden:

Hej,

Jeg tror som vi set at man kan misbruge "vred" funktion, så eroguide vil opleve den næste tid at folk som man kan kan lide, giver man vrede liks...

kan man ændre det??

Så man kan vise man er ikke er enig, men uden det giver negativ liks, eller for den sag positiv liks....

 

prøvemanden

Det kan vi sagtens. Det er blot en politisk beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
prøvemanden skrev, for 3 timer siden:

Hej,

Jeg tror som vi set at man kan misbruge "vred" funktion, så eroguide vil opleve den næste tid at folk som man kan kan lide, giver man vrede liks...

kan man ændre det??

Så man kan vise man er ikke er enig, men uden det giver negativ liks, eller for den sag positiv liks....

 

prøvemanden

Vred-funktionen giver nu ikke længere minus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har tidligere været kritik af det unødvendige i at skulle bekræfte, at kategorien skulle markeres som læst.

Jeg vil gerne bakke op om, at denne i mine øjne overflødige klik-øvelse fjernes igen.

Yderligere har jeg konstateret, at det er det klik, der udløser, at <Backspace> disables som funktion i IE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 14/9/2017 at 11:16:

Der har tidligere været kritik af det unødvendige i at skulle bekræfte, at kategorien skulle markeres som læst.

Jeg vil gerne bakke op om, at denne i mine øjne overflødige klik-øvelse fjernes igen.

Et nyt år giver mulighed for en ny todo-liste. Denne rettelse er vi mange der venter på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...