Hop til indhold
cumonface

Nicole ( kønneste pige jeg har set som gp )

Recommended Posts

Desværre ikke cof/cif hos denne super kønne gp Nicole men hvis nogen har besøgt hende vil jeg gerne vide om hun ser ud som på billederne og hvis ja så må jeg for en gang skyld nøjes med mega;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, 1 time siden:

Desværre ikke cof/cif hos denne super kønne gp Nicole men hvis nogen har besøgt hende vil jeg gerne vide om hun ser ud som på billederne og hvis ja så må jeg for en gang skyld nøjes med mega;)

Smuk pige, enig! tvivler på, at det er hende, du møder, men tag en for holdet og læg næste gang din efterlysning under efterlysninger. Det øger sikkert svarprocenten.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 5 minutter siden:

Smuk pige, enig! tvivler på, at det er hende, du møder, men tag en for holdet og læg næste gang din efterlysning under efterlysninger. Det øger sikkert svarprocenten.

Venligst OT

Ups Ved ikke lige hvad der skete der måske var jeg helt væk i hendes skønhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oxygen

Hvis der ikke er nogen, der har taget en for holdet om et par uger, tager jeg forbi hende (kan desværre ikke før).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oxygen
fallara skrev, for 1 time siden:

hvis i lige tar jer tid til at billed google så vil i hurtigt kunne finde hende som en instagram tøs. Bare til en anden gang..

Det gjorde jeg ellers med et par af billederne. Har du et link til de søgeresultater, du får frem?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fallara skrev, for 2 timer siden:

hvis i lige tar jer tid til at billed google så vil i hurtigt kunne finde hende som en instagram tøs. Bare til en anden gang..

Ja, kom nu ind i kampen .. hvis du alligevel har ofret tid på søgningen, så link til "beviserne", som mange af os andre.

Der er ærligt talt rigeligt med løse rygter for og imod autentiske billeder fra pigernes annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 11 timer siden:

Ja, kom nu ind i kampen .. hvis du alligevel har ofret tid på søgningen, så link til "beviserne", som mange af os andre.

Der er ærligt talt rigeligt med løse rygter for og imod autentiske billeder fra pigernes annoncer.

luk røven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...