Hop til indhold
Disco Stu

Amager thaipige storbarmet - Tilbyder god tid

Recommended Posts

Jeg var forbi denne dame, som tidligere har været anmeldt og omtalt her på siden. Beskrivelserne af hende i anmeldelserne fik mig til at gennemføre et besøg, hvilket jeg desværre fortrød.

Mit indtryk var at jeg skulle møde en moden thai med meget store bryster, som var med på lidt af hvert. Det sidste kom jeg aldrig til at opleve, da jeg blot fik et ellers udmærket blow.

Til dem der er til den slags, vil jeg nok mere beskrive hende som en granny med almindelige til mellem størrelse bryster. Hun var som sådan meget sød og villig til at gøre det behageligt, men jeg tændte ikke rigtig på hende og den chubby thai bedstemor stil hun repræsenterer. Hun er en smule overvægtig men ikke voldsomt.

Stedet var også lidt underligt. Et lille værelse i den ene ende af en villa, hvor det virkede til at der opholdt sig andre almindelige beboere i stuen. Da jeg sad i bilen og ventede på at få 'go' til at komme ind, kom en ung fyr løbende ind i villaen, så jeg blev i tvivl om hun var optaget. Det var hun dog ikke, så han var måske en beboer eller en slags vagt for hende. 

Priserne er yderst rimelige. Mener jeg gav 500,- kr for blow og dansk, omend jeg ikke nåede til dansk.

Håber det kan bruges af ligesindede sammenholdt med tidligere anmeldelser. :-)


Et par relevante links: 
 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...