t.hansen 24 Skrevet 4. September, 2017 Jeg fik et lille besøg hos Bibi hos apex. Massagen var ganske fin, selvom den nogle gange var lidt for blød for min smag. Men hun kunne godt nok også trykke temmelig hårdt indimellem FP var ganske godt, hun har nogle pænt store naturlige bryster. Efter massagen m.m. tog jeg et bad. Det var så her at jeg opdagede at det ikke er her man skal være så blufærdig, for selvom jeg var i bad så vadede der flere af de andre piger ind for at hente nogle ting på badeværelset? Det undrede mig lidt at de ikke lige undskyldte eller spurgte om det var ok, nu jeg ikke kunne låse døren? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 751 Skrevet 4. September, 2017 Det er da egentligt meget fræk med der der badeværelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 5. September, 2017 Har været hos BIBI mange gange - men tror jeg må have et bad næste gang, alene af den grund.....haha.....kan være jeg kan få BIBI med. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
allkaa 100 Skrevet 6. September, 2017 Hvad måtte du betale for FP?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 751 Skrevet 7. September, 2017 Hvem er hvem hos Apex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg