Hop til indhold
Bear

Hvor er "synes godt om" knappen blevet af?

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Jeres bøn er hørt, og et tryk på Vred-smiley giver nu ikke længere minus i omdømme, men er blot neutral.

Til dem der udnyttede det imellemtiden: I skal selvfølgelig skamme jer.

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 3 timer siden:

Jeres bøn er hørt, og et tryk på Vred-smiley giver nu ikke længere minus i omdømme, men er blot neutral.

Til dem der udnyttede det imellemtiden: I skal selvfølgelig skamme jer.

<3

Ja, skamme jer skal i selvfølgelig.

Man måtte bare elske når bønner bliver hørt.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 9/9/2017 at 13:07:

@Bear og @KF,

Selv om jeg i reglen synes godt om jeres velfunderede indlæg og også bifalder den patos, som nogle af dem indeholder, så tillader jeg mig at antyde.:

At det snart er på tide, at I går udenfor og afklarer jeres personligheder med næverne.

I er begyndt (for længe siden) at være trættende i jeres måde at hænge fast i rillen på!

Nu har jeg altid været imod at løse problemer med vold (imodsætning til dig), så jeg tror at jeg vil vedblive med at holde mig til at bruge fakta, dialog og saglig argumentation til at afklare uenigeheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 6 timer siden:

Nu har jeg altid været imod at løse problemer med vold (imodsætning til dig), så jeg tror at jeg vil vedblive med at holde mig til at bruge fakta, dialog og saglig argumentation til at afklare uenigeheder. 

Jeg er ret sikker på, at @Onslow taggede dig ved en fejltagelse.. om ikke andet, så fordi vi ikke har diskuteret i tråden ;-)

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...