Hop til indhold
Guest Rockhound

Victoria Frederkshavn

Recommended Posts

Guest Rockhound

Jeg har lige besøgt https://annoncelight.dk/showad/233249 og hun var rigtig sød.
Lejligheden var rigtig fin men ikke særlig diskret, da naboerne kan se hvem kommer og går.

Jeg bestilte 30 min. for 800,- og superfransk for 200,-, så ialt 1000,-.
Hun startede med at sutte uden kondom og så da jeg fik kondom på, begyndte vi at have sex.
Jeg fik også lov til at slikke hende.

Men jeg måtte gå skuffet derfra, da jeg ikke fik sjoverne til at fungere som jeg ville, så jeg sprøjtede ikke.
Det var ikke hendes skyld. Ved bare ikke hvorfor jeg ikke kunne få den til at være helt stiv, hun prøvede også at hjælpe mig med at onanere mig uden kondom, men heller ikke det hjalp :(

Men jeg kan alligevel anbefale hende. Hun er rigtig sød og ser rigtid godt ud og snakker pænt.
Hun har nogle rigtig dejlig bryster og en rigtig dejlig fisse og en dejlig lille rund røv. :) Og så har hun en fleksibel krop ;)

Hun sagde at hun skulle være der i ca. 2 uger mere, måske mere..
Men selvom jeg ikke kunne få min op at stå, så er jeg helt sikker på at I andre som vil besøge hende, får en rigtig god oplevelse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...