Hop til indhold
Guest Brøndby

Dominaer Søndag København / Sjælland

Recommended Posts

Guest Brøndby

Jeg er en hårdtarbejdende gammel man, og det er altså svært at indpasse et besøg hos en domina i hverdagene . 

Okay, jeg indrømmer så også at behovet for et besøg opstod, lad os sige akut her søndag . 

Det var dog meget begrænset hvad der var af muligheder, og tog man telefonen ved dem der var på vagt blev man mødt af en telefonsvarer, hvilket er så upersonligt, at jeg ikke orker at aflægge en besked . 

Jeg har da fuld forståelse for at dominaerne også har et liv ved siden af deres erhverv/hobby, men jeg kan da ikke være den eneste der bedst kan afse tid til en tur i byen i weekenden ? 

Jeg har ikke nogen videnskabelig undersøgelse der kan bekræfte dtte, men jeg tror der er et behov for at flere dominaer tager imod i weekenden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, den 3/9/2017 at 19:39:

Jeg er en hårdtarbejdende gammel man, og det er altså svært at indpasse et besøg hos en domina i hverdagene . 

Okay, jeg indrømmer så også at behovet for et besøg opstod, lad os sige akut her søndag . 

Det var dog meget begrænset hvad der var af muligheder, og tog man telefonen ved dem der var på vagt blev man mødt af en telefonsvarer, hvilket er så upersonligt, at jeg ikke orker at aflægge en besked . 

Jeg har da fuld forståelse for at dominaerne også har et liv ved siden af deres erhverv/hobby, men jeg kan da ikke være den eneste der bedst kan afse tid til en tur i byen i weekenden ? 

Jeg har ikke nogen videnskabelig undersøgelse der kan bekræfte dtte, men jeg tror der er et behov for at flere dominaer tager imod i weekenden? 

Jeg har lidt samme problem. Tit kræver mit arbejde også at jeg ikke har tiden/energien til det i hverdagen. Jeg vil gerne være oplagt og sprængfyldt med energi når jeg skal besøge en skøn domina. Men desværre så må jeg se længe efter dem som har "åbent" i weekenden. 

Jeg tror det hænger sammen med at der er mest at lave i hverdagene for dem. Men jo, et enkelt sted bare i Københavns området som fast havde åbent i weekenden ville være et drømme scenarie- også for mig;)

Det ville være rart med et sted som havde åbent efter aftale. Lidt ala man ser det i Odense(hvor jeg kommer ofte med arbejde/familie). Det praktiseres desværre bare ikke rigtig af stederne i København:(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Slaver

I kan da bruge de muligheder der er . Domina Simone træffes da stort set hver søndag og efter aftale.Og lige ledes Madame Helene også i weekenderne .

 

 God fornøjelse

Madame Elisabeht

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)
reg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 7 minutter siden:

Kære Slaver

I kan da bruge de muligheder der er . Domina Simone træffes da stort set hver søndag og efter aftale.

 

 God fornøjelse

Madame Elisabeht

Kære madame,

Det er sandt at der er enkelte hvor det kan lade sig gøre. Men hvor man i hverdagene har et stort udvalg i hovedstadsområdet, så er det meget begrænset i weekenden. Det er mere der jeg vil hen med mit svar. 

Men dominaerne vil gerne have weekend ligesom alle andre. Det er jo også fuldt forståeligt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady Iris,

har ikke faste vagter og er normalt meget flecibel alle ugens 7dage også med kort varsel. 

I finder hendes mobile nr www.ladyiris.dk

hun svare normalt hurtigt hvis man sender hende en SMS 

iøvrigt et domina ofte i Playground  of Sin søndag

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 1 minut siden:

Lady Iris,

har ikke faste vagter og er normalt meget flecibel alle ugens 7dage også med kort varsel. 

I finder hendes mobile nr www.ladyiris.dk

hun svare normalt hurtigt hvis man sender hende en SMS 

iøvrigt et domina ofte i Playground  of Sin søndag

Jamen så blev jeg da så meget klogere :) tak for info. Det vil jeg bestemt se nærmere på! 

Har kun hørt meget positive ting om den omtalte domina og har besøgt stedet før og det må siges at være tip top! Enhver slaves drøm ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, den ‎02‎-‎10‎-‎2017 at 10:56:

Lady Iris,

har ikke faste vagter og er normalt meget flecibel alle ugens 7dage også med kort varsel. 

I finder hendes mobile nr www.ladyiris.dk

hun svare normalt hurtigt hvis man sender hende en SMS 

iøvrigt et domina ofte i Playground  of Sin søndag

den sidste sætning fik jeg ikke skrevet rigtig :)

I øvrigt er Domina Ingrid ofte i Playground of Sin Søndag, se hendes hjemme side www.dominaindrid.com

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...