Hop til indhold

Recommended Posts

Jung skrev, den 20/9/2017 at 20:29:

Hej.

Kan sige stort ja til at Ten er i topklasse, bestilte tid sidste uge tirsdag morgen og kiggede så forbi samme dag kl 15.

Ankom til en sød og veloplagt Ten, blev vasket og lagde mig på brixen.

Ten kom ind, begynde på en dejlig hård nakke, skulder og ryg massage, senere længere ned til benene/numsen og alt var perfekt.

Derefter stillede hun sig ved mit hoved, jeg trak så hendes trusser til siden og begyndte at slikke hende mens hun stod der for enden, endte med at hun kom i en dejlig orgasme, derefter op på brixen med hende, hede kys og pilleri, slikke hende igen i forskellige stillinger, både missen og hende liderlige numse, igen kom hun højlydt, derefter blev jeg slikket/suttet i en dejlig lang periode og endte så i en 69er hvor hun igen overgav sig i hendes 3 orgasme, denne her noget stærkere og højlydt end de andre, så igen lidt kæl/kys og Ten satte sig så op og red min pik til en super dejlig orgasme.

Begge var vi herefter helt færdige, godt svedig skulle jeg i bad, mødte her den anden massage pige på stedet og en thai fyr som var på besøg, begge kiggede de lidt da jeg der kom valsende i bar røv og stadig stiv pik.

Fik badet min krop, tøj på, betalte Ten 1000kr for herligheden og aftalte at vi helt sikkert skulle ses igen.

Konklution, god massage, gigant god og højlydt sex.

Jung

Det er lidt sjovt at læse de mange gange kunder tror pigen får orgasmer,  måske det støtter deres selvtillid lidt.....lol....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, 1 time siden:

Det er lidt sjovt at læse de mange gange kunder tror pigen får orgasmer,  måske det støtter deres selvtillid lidt.....lol....

Næææ, men erfaringen gør vel at man bare ka gi hvor andre åbenbart ik ka.... lol...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest p6d
Madspeter skrev, den 13/11/2017 at 19:39:

 

zifa, Hvad må du gi for sådan 2 timer.

Er hun stadigvæk på Højbanetorvet?

eller kan man få andre aftaler med hende (^_-) med og uden

Fik en time til en tusse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
p6d skrev, for 3 timer siden:

Fik en time til en tusse

Hej p6d

Hvordan fik du fat i hende? Jeg har prøvet på højbanetorvet, men der var lukket igen.  Er det et andet sted du fik hende i en time ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
frække67 skrev, den 14/11/2017 at 18:06:

Er der nogle det vil sende Ten mobil nr. Til mig i pb????

Hun holder ferie/fri. Hun er lige flyttet (privat) og derfor holder hun fri

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt ! ... Troede jeg, indtil jeg så hendes/deres priser ! 

Skrev vist lidt hurtigt ! Og kan ikke slette igen.
Hvis der er tale om FP for de 1300,- er det selvfølgelig ikke helt vildt. Men ikke samme priser som i vejle. Og 1000 for en halv time. Er vel hvad en time koster andre steder  ( i alle fald hvad jeg har måtte give de sidste par gange). 

Men bevares det er jo et frit land og pigerne vælger selv deres egen pris :) 

Redigeret af TheDude TheDude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest p6d
Madspeter skrev, den 19/11/2017 at 14:22:

Hej p6d

Hvordan fik du fat i hende? Jeg har prøvet på højbanetorvet, men der var lukket igen.  Er det et andet sted du fik hende i en time ?

ringede der ned

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige kommet hjem fra besøg hos TenTen Vesterbrogade 39..

Har haft nogle rigtig gode oplevelser med Ten, så så frem til at møde hende igen.

Ankom på klokkeslet og blev modtage af en ca 50 årig thai kvinde, som fortalte at pigen lige var optaget i ca 5 min. 

Blev ført ind i massagerummet og hun tilbød at give mig massage ind til pigen var klar. Fint nok, så jeg smed tøjet og hun gik igang,

efter ca 3 min kom pigen ind, det var desværre ikke Ten:( men nu havde jeg jo smidt tøjet, bestilte en hurtig omgang sex, som hun ville have 800 for, plejer at give 700 ved Ten, som jeg efter hårde forhandlinger fik hende ned på..   Hun tager et kig på lillemand, og mener at den godt nok er meeeget stor.  På med gummi og ca 1 min fransk, så vil hun om på ryggen, da der ikke er andre måder hun kan klare lillemand på. Okay så jeg går forsigtigt i gang og efter ca 2 min  klager hun sig og spørger om jeg ikke snart er færdig. Det er jeg ikke og efter 1 min mere mener hun at nu er det 800. Så gider jeg ikke mere og skynder mig at blive færdig.:evil:

Den ringeste oplevelse ved et thai besøg til dato.  Snuppede lige en håndfuld Werther's på vej ud, så fik jeg da lidt ud af min Vejletur.

Skulle nok havde besøgt Ten Tiger Vesterbrogade 3 i stedet..  Forstår ikke at de begge kalder sig Ten og bruger samme billeder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest p6d
p6d skrev, for 20 timer siden:

Skal ned til hende i morgen

Havde en aftale med hende men hun var ikke at træffe 

surt nå man laver en aftale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ten i vejle

det dur bare ikke mere.har ellers været et super sted

nu er det kun penge hun tænker på

og hun kan ikke holder en aftale selv om der var aftalt tid først på SMS og på tlf inden jeg kørte langt

så nej ikke mere Ten til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Ja - hende er jeg også blevet snydt af...:-(...men ærgeligt for hun var fræk og den eneste thai som jeg har nydt anal sex med også - da hun var god til dette ...

så hende gider jeg ej heller mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...