Hop til indhold
lovestream

Misundelse er kun et fattigt ord! ;O)

Recommended Posts

Du behøver ikke være misundelig. Jeg ville være vildt skræmt over at få sådan en anaconda op i mig. :D Alt med måde :) og det er nok ikke ham jeg kommer til at lege med alt for tit, selvom det da klart er dejligt af og til med et stort jern. Godt at i mænd er forskelligt udstyret, så man til tider får forskellige størrelser og mærke, men synes nu stadig at TUNGEN er det bedste en mand kan tilbyde hvis man spørger mig. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg drømmer faktisk jævnligt, at mit lem vokser til noget lignende. Dybt umodent af en mand i 50'erne, men ikke desto mindre sandt :) Det må være en slags kompensationsdrøm for et massivt kompleks! :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovestream skrev, for 5 minutter siden:

Jeg drømmer faktisk jævnligt, at mit lem vokser til noget lignende. Dybt umodent af en mand i 50'erne, men ikke desto mindre sandt :) Det må være en slags kompensationsdrøm for et massivt kompleks! :shock:

Lad nu være med at sammenligne dig selv med andre mænd og glæd dig i stedet over de gode ting du kan bidrage med, når du er sammen med en kvinde :). Det er jo ikke alle som synes at pikken skal være enorm ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stakkels mand! Jeg tror, at det er meget meget sjældent, at han får et helt dybt blowjob til roden.

Det er ellers noget af det allerallerbedste :-) 

Så jeg er ikke utilfreds med mine blot 19 cm, som måske hver 20. kan tage i munden til roden :-).

Og samtidig synes jeg, at det altid er spændende, hvor meget af pikken pigen kan gemme i sin varme, bløde og lækre mund og hals og at se hende forsøge at tage mere og mere af den i munden :-). So Nice :-) 

Han ved, at den stort set aldrig komme mere end 2/3 ned :-( 

Venligst

French 

 

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...