Hop til indhold
Guest Sweex

Nordjyden line hos sexy people?

Recommended Posts

Guest TboneDK
Sweex skrev, for 2 timer siden:

Skrev til hende, vedr, billederne - hun påstod det er hendes - men de er alle "lånt" fra nettet, og når det starter sådan, så har jeg en tendens til at holde mig væk.

LINK

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende og det er bestemt ikke hende på billederne. Hun er dog en ganske køn pige. Hun har en ok og slank krop med et par gode sili babser.

Hun er uden tvivl nordjyde som hun reklamerer med - accenten er ikke til at tage fejl af.

Jeg havde en lidt blandet oplevelse. Ventede længe og fik ikke den fulde tid (30 ud af 45 min). Sexen var dog rimeligt god og efter af have knaldet hende i et stykke tid satte jeg kadencen lidt ned og tog hende stille og roligt. Det passede ikke den unge dame som udbrød "kom nu - kneb mig nu" :-) Så måtte jeg jo knalde videre i højt tempo - og det er da fedt når hun sådan giver udtryk for at have lyst :-))

Det store spørgsmål, kommer jeg igen? Jeg ved det faktisk ikke.....

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne ligner hende godt, de giver dog indtryk af en noget mere eksklusiv pige end jeg mødte. Line er en almindelig sød pige fra Nordjylland med flotte silikonebryster. Vi havde en dejlig halv time uden at det blev mindeværdigt.

Sjovt at @Kanon1 skriver om ventetid. Jeg kom til aftalt tid og måtte vente mere end et kvarter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...