Hop til indhold
Guest nicegent2

Et lille eventyrligt møde hos eventyrpigerne

Recommended Posts

Guest nicegent2

Strengt taget er jeg ikke meget for at skrive anmeldelser, men jeg kan ikke lade være.

I dag skulle jeg mødes med nogle venner i Vest Sjælland, så jeg skyndte mig at book en halv time med dejlige Jennifer (hun behøver vel ingen introduktion eller link ?).

Hun er utrolig! En super Sød, Smuk, Sexet, Smadder Sjov, 'Sjarmerende' og virkelig serviceminded.

Det  var GFE i højeste potens, havde en mine tidligere kærester blot  været SÅ fræk og dejlig ville jeg ikke lade hende slippe uanset hvor urimelig hendes PMS syndrom måtte være :-)

Ingen grund ti lat gå i detaljer, jeg fik så hatten passede, og burde i bagklogskabens klare lys nok være blevet sluppet ud i trafikken før efter en god times afkøling.

Af af mine venner bemærkede da også, at jeg var i ualmindeligt godt humør.

Desværre kan jeg ikke besøge hende så ofte pga.vagtplaner osv. men det er måske meget godt for min bank konto.

Eneste lille anke:

Jeg havde nær overset hende (ikke fysisk selvom hun er en lille dejlig godte), men hendes alder er sat lidt for lav på hjemmesiderne.

Så egentligt syntes jeg, at hun var lidt for ung til mig, så det var tæt på jeg ikke besægte hende.

Husk at behandle hende pænt gutter, Hun er ikke bare en dejlig GP'er men tydeligvis også et fantastisk menneske mef ben i næsen, empati og en super klog tilgang til hendes valg af profession.

Jeg glæder mig til en ny aftale desværre nok først i oktober.

Redigeret af nicegent2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Eventyrpigerne har jeg kun gode minder om. Det blev for et par år siden til to besøg hos (den ene af) dem – samt i den efterhånden berømte romanske kirke 200 m derfra.

A propos det evige problem med alderen: Jeg kan ikke lade være med at komme med et suk.

Jeg ved ikke, om I husker dejlige Sisse, der opererede i Jylland og var en fornuftig og særdeles velovervejet skribent herinde? Hun anførte sig som 28 år gammel, og det fandt jeg en kende for ungt. Senere kom det frem, at hun faktisk var 35.

Jeg bandede og svovlede, da hun afslørede det, for netop derved kom hun, som jeg ellers havde afholdt mig fra at besøge, når hun var i København, ind i min målgruppe. Og som jeg argumenterede: Du giver slip på nogle ved rigtig aldersopgivelse, men du bliver interessant for andre segmenter.

Nå, måske disse overvejelser hører hjemme i en helt anden tråd.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 2 timer siden:

Strengt taget er jeg ikke meget for at skrive anmeldelser, men jeg kan ikke lade være.

I dag skulle jeg mødes med nogle venner i Vest Sjælland, så jeg skyndte mig at book en halv time med dejlige Jennifer (hun behøver vel ingen introduktion eller link ?).

Hun er utrolig! En super Sød, Smuk, Sexet, Smadder Sjov, 'Sjarmerende' og virkelig serviceminded.

Det  var GFE i højeste potens, havde en mine tidligere kærester blot  været SÅ fræk og dejlig ville jeg ikke lade hende slippe uanset hvor urimelig hendes PMS syndrom måtte være :-)

Ingen grund ti lat gå i detaljer, jeg fik så hatten passede, og burde i bagklogskabens klare lys nok være blevet sluppet ud i trafikken før efter en god times afkøling.

Af af mine venner bemærkede da også, at jeg var i ualmindeligt godt humør.

Desværre kan jeg ikke besøge hende så ofte pga.vagtplaner osv. men det er måske meget godt for min bank konto.

Eneste lille anke:

Jeg havde nær overset hende (ikke fysisk selvom hun er en lille dejlig godte), men hendes alder er sat lidt for lav på hjemmesiderne.

Så egentligt syntes jeg, at hun var lidt for ung til mig, så det var tæt på jeg ikke besægte hende.

Husk at behandle hende pænt gutter, Hun er ikke bare en dejlig GP'er men tydeligvis også et fantastisk menneske mef ben i næsen, empati og en super klog tilgang til hendes valg af profession.

Jeg glæder mig til en ny aftale desværre nok først i oktober.

Arghmen altså.. Din bandit:wub:..

Vi har efterhånden haft en del gode stunder sammen og jeg nyder dem lige meget hver gang.. Hehe.. 

Jeg håber du få en fantastisk god tur som jeg er sikker på og så glæder jeg mig til en tur i kufferten næste gang.!! Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg tager kufferten med næste gang, så kan vi se om den passer :-)

Vi ses helt sikkert om en måneds tid (By the way: jeg rejser først i starten af næste år, så mon ikke vi ses flere gange inden da)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 6 timer siden:

Jeg tager kufferten med næste gang, så kan vi se om den passer :-)

Vi ses helt sikkert om en måneds tid (By the way: jeg rejser først i starten af næste år, så mon ikke vi ses flere gange inden da)

Hehe.. Jeg var vist lidt ukoncentreret omkring specifikke ting (datoer f.eks) da vi sagde farvel.. Det kan du så takke dig selv for.. Hahaha.. Jeg takker dig i hvertfald.. Hahaha...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 17 timer siden:

Jeg ved ikke, om I husker dejlige Sisse, der opererede i Jylland og var en fornuftig og særdeles velovervejet skribent herinde? Hun anførte sig som 28 år gammel, og det fandt jeg en kende for ungt. Senere kom det frem, at hun faktisk var 35.

Jeg bandede og svovlede, da hun afslørede det, for netop derved kom hun, som jeg ellers havde afholdt mig fra at besøge, når hun var i København, ind i min målgruppe.

Så nu ved du for fremtiden, at du ikke helt kan tage det med alderen for pålydende - man skal lære så længe, man lever. :D

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den Saturday, September 02, 2017 at 19:30:

Ja, Eventyrpigerne har jeg kun gode minder om. Det blev for et par år siden til to besøg hos (den ene af) dem – samt i den efterhånden berømte romanske kirke 200 m derfra.

A propos det evige problem med alderen: Jeg kan ikke lade være med at komme med et suk.

Jeg ved ikke, om I husker dejlige Sisse, der opererede i Jylland og var en fornuftig og særdeles velovervejet skribent herinde? Hun anførte sig som 28 år gammel, og det fandt jeg en kende for ungt. Senere kom det frem, at hun faktisk var 35.

Jeg bandede og svovlede, da hun afslørede det, for netop derved kom hun, som jeg ellers havde afholdt mig fra at besøge, når hun var i København, ind i min målgruppe. Og som jeg argumenterede: Du giver slip på nogle ved rigtig aldersopgivelse, men du bliver interessant for andre segmenter.

Nå, måske disse overvejelser hører hjemme i en helt anden tråd.

Hei du.... jeg har aldrig nogensinde anført mig som værende 28:P.... men da jeg startede er det korrekt at jeg skrev at jeg var under 30.

Jeg var den gang på et sted hvor pigerne oftes var først i 20erne. Jeg var noget ældre end det, dengang. Og turde ikke prøve at matche op. Men efter ganske kort tid føltes det simpelthen for dumt. Følte mig som et kæmpe fjols hver gang jeg åbnede døren. Også kom den rigtige alder på. Og shit. Så kom der gang i butikken.... og siden har jeg voldsomt agumenteret for at pige står ved deres alder....

 

Der er kunder til en hver pige... og det er bare så meget sjovere at have besøg af en gæst, der syntes man er den mest fantastiske 35 årige kvinde på jorden, lige i det øjeblik.  End en halv skuffet gæst, der er til 25 årige piger... 

 

PS. ... Jeg er ikke længere 35..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...