Hop til indhold
RimligRar

Spanske Jenny i Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/233233

Jeg var lige forbi hende her, lokket af en anmeldelse jeg fandt fra Jylland der sagde god for hende!

Og jeg blev altså ikke skuffet, en smuk dame, med rigtig gode former, store bryster og samtidig pænt slank!

Hun er Spansk, kan lidt engelsk, men havde hun tiet stille og nogen havde fortalt mig hun var Dansk havde jeg troet det, så lys er hendes hud.

Så lidt en Naboens Hammerflotte Datter type, indtil hun åbner munden.

Jeg var der kun til en hurtig omgang, mest for at se hende an, men det var lækkert. Tror bestemt hun kan give en god gang kærestesex for hun er da lige typen!

Hvis man er til en lækker blond pige med store bryster og et kærligt sind går man ikke galt her.

 

Redigeret af RimligRar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er svær at svare på, hæhæ, det kunne det være men de billeder er ikke så gode at man virkeligt kan se det, vel?

Men jeg synes den numse på billederne er for stor. 

Det er bare en flot blond pige med lys hud og D. skål

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder fristende, og hun ser smuk ud på billederne, men jeg tøver med at bestille tid hos en GP, der holder til i en kælder ved en af byens store veje. Det lyder ikke ligefrem som et diskret sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thelem skrev, Lige nu:

Det lyder fristende, og hun ser smuk ud på billederne, men jeg tøver med at bestille tid hos en GP, der holder til i en kælder ved en af byens store veje. Det lyder ikke ligefrem som et diskret sted?

Det er ikke særligt diskret om dagen nej, men der er ikke meget trafik om aftenen.

Der er faktisk også en bagindgang men den er heller ikke diskret. Også lidt svær at finde, for der er flere opgange i baggården

Jeg vil helst komme efter 22.00 på det sted. Det er vel også derfor mange af de piger der arbejder der har Døgnåbent, de har ikke meget at lave om dagen.

Men der er på den anden side flere andre MEGET offentligt beliggende pigesteder i Odense. Vesterbro 32, Skibhuspigerne, osv. 

Folk er da ligeglade med hvad man laver, medmindre det lige er nogen man kender!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...