Hop til indhold
FemiBlowBoy

Underdanig søger råd

Recommended Posts

Hejsa

Jeg er ny herinde. Håber min tråd ligger rigtigt :-)

 

jeg er normalt til piger men prøvede for et par uger siden at blive brugt af en dørmand på et disco i indre by i en kanon brandert. Det har virkelig åbnet op for mine fantasier. Har læst herinde at xxdark måske kunne være et sted for mig? Hvis nogen af jer har været der fornyeligt. Hvordan vil i så regne med at man bliver modtaget - jeg er en lille ung gut.. feminin bygget med pariserrøv. 168/59 lysblond bieberfrits.. små hænder og fødder. Ville hade at komme ind og føle mig totalt malplaceret. Og Amiga sauna er slet ikke mig. Er ikke til fuldtidshomoer ;)

 

håber nogen kan hjælpe.

 

god weekend :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Hej 

Jeg er hverken bi eller homoseksuel men jeg har ofte benyttet mig af swingerklubber herunder xxdark med nogen af mine kvindelige bekendtskaber. Så sent som for et par dage siden 

Xxdark lyder bestemt som et sted du kan udlevere dine fantasier /lyster. Bemærk at det er ikke en homoklub men  Der er plads til alle seksualiteter i den klub uden at der bliver kigget skævt.  Jeg vil dog klart anbefale dig at oprette dig på swingeren.dk da det er deres hjemmeside. Lav  en profil og lav en fast aftale med en mand om at mødes der. 

Evt bare start ud med at besøge klubben kort så du kan se hvad det er for noget. 

Ellers skriv en PM hvis du har flere spørgsmål 

 

Redigeret af kongo79

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kongo

tusinde tak for dit svar. Vil prøve at lave en bruger derinde senere i dag. Er bare monster diskret men kan måske nøjes med at vise nummi :D

 

Da du var derinde for et par dage siden. Var det da flere bi mænd?

 

tror Du har ret i at det er smartest at lave en aftale med en mand først. Tror sgu jeg er for meget en tøsedreng til at gå derind alene. Medmindre jeg er fuld selvfølgelig.. men det ville nok heller ikke være det smarteste. Hihi 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har været der, har der altid været bi-mænd. Og jeg synes, at de alleraller fleste der kommer der, virker som søde og rare mennesker. Så tag du bare afsted :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Du  kunne  også  oprette en  profil  på boyfriend.  Du  skal nok  være  forberedt på  at  der  er  en del  useriøse  mennesker derinde. 

God  fornøjelse  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...