Hop til indhold
Luxuria

Millibe

Recommended Posts

https://sugardaters.dk/show?alias=Millibe

nysgerrigheden løb af med mig, og jeg aftalte et 1,5 times massagemøde med hende. Der er tale om noget oliemassage, hvor hun er nøgen, og bruger hele kroppen.. Havde spurgt på forhånd om sex var muligt.. Det er det muligvis når man havde mødtes mere end 1 gang... Det foregik i hendes private hjem, og kostede 1200kr.. Hun er en bredhoftet pæn pige med lidt ekstra kg. Massagen var udemærket, men var sgu topliderlig efter 15 min, så det var lidt langtrukken.. Men den sidste halve time var der tale om intimmassage, hvor hun koncentrerede sig om pik og boller.. Hun ser ud til at nyde det selv, og så dejlig fræk ud med tilfreds udtryk i øjnene, da jeg sprøjtede... summasumarum.... Til 1200kr findes der bedre tilbud... meeen tror sgu jeg satser på at kneppe hende næste gang, så kommer nok igen..;-)

Redigeret af Luxuria

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, den 2/9/2017 at 11:33:

https://sugardaters.dk/show?alias=Millibe

nysgerrigheden løb af med mig, og jeg aftalte et 1,5 times massagemøde med hende. Der er tale om noget oliemassage, hvor hun er nøgen, og bruger hele kroppen.. Havde spurgt på forhånd om sex var muligt.. Det er det muligvis når man havde mødtes mere end 1 gang... Det foregik i hendes private hjem, og kostede 1200kr.. Hun er en bredhoftet pæn pige med lidt ekstra kg. Massagen var udemærket, men var sgu topliderlig efter 15 min, så det var lidt langtrukken.. Men den sidste halve time var der tale om intimmassage, hvor hun koncentrerede sig om pik og boller.. Hun ser ud til at nyde det selv, og så dejlig fræk ud med tilfreds udtryk i øjnene, da jeg sprøjtede... summasumarum.... Til 1200kr findes der bedre tilbud... meeen tror sgu jeg satser på at kneppe hende næste gang, så kommer nok igen..;-)

Ja må nok sige at 1200 kr for 3/4 time er i overkanten ( du skrev du var top liderlig efter 15 min men den sidste halve time var det intim massage, så det må jo være 3/4 time for 1200)

Du kan jo få 1 time mange steder med kun massage for 300 kr ved en thaipige, og hele pakken for 1200 kr,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men var nysgerrig på at hun var privat, og at hun omtalte det som nuru massage..nogle tager aldrig en for holdet...;-)  hvis man kun kommer de samme steder, hvor man ved man får kvalitet, og aldrig udforsker, kunne dette forum jo lige så godt lukke... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...