Hop til indhold
Guest Rockhound

Orkide Massage og Wellness/

Recommended Posts

Guest Rockhound

Er der nogen der kender til dem ?
Leverer de en god massage ?
Hvad koster det ?
Kan man få happy ending ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tantracurious

Jeg har været der tre gange, ved ter forskellige massører.

Den første massør var buttet og ikke specielt køn og nok 45-50+. Hun har dog nok givet den bedste massage med bedste prring jeg nogensinde har fået hos en thai. Jeg fik et afsluttende HJ som også var perfekt. Hun tog 400 for en halvtime+hj 500 for 45min + hj og 600 for en time+hj.

 

Den anden massør var tusset og omtrent samme alder. Hun gav okay middelmådig massage, men hun virkede alt for ivrig for at sælge ekstra. Kan dog ikke huske om jeg synes hj var godt eller skidt dengang. Så det har nok ikke været noget specielt. Her gav jeg 600 for en time.

 

Den tredje var også en ældre kvinde, og imo meget køn af hendes alder. Hun er ikke buttet som de andre. Fik en massage der var over middel af hende, og hun sagde at det også var muligt at få fuldpakke. Spurgte dog ikke til prisen.

 

Så det er højest sandsynlig en flok ælndre kvinder. Men løber du ind i den første massør jeg var hos, kommer du til at svæve derfra ;) Anden og tredje gang kom jeg udelukkende i håb om at få hende den føste. Fik dog ikke navnet første gang jeg var der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...