Gæst Skrevet 1. September, 2017 (edited) Havde idag fornøjelsen af at besøge Nickie petit(bare mig). Kontaktede hende via sms, og fik hurigt en aftale arrangeret. Hun var hurtig til at svare. Jeg var lidt nervøs og usikker på mig selv, hvilket jeg skrev til hende. men hun lovede at være sød, og sagde jeg bare skulle slappe af. Da døren blev åbnet stod der en utroligt smuk kvinde. Fik fik ordnet det økonomiske og gik stille og roligt igang. Selve akten holder jeg for mig selv, men det var utroligt frækt. Og hun kan altså nogle tricks Da vi var færdige sad vi og snakkede lidt, hun er yderst behagelig og virkede rigtig sød. Og ikke noget med at man straks blev sparket ud bagefter. En virkelig fræk og god oplevelse. Og det var bestemt alle pengene værd. Ingen hastværk og hun fik mig til at slappe af, og næsten glemme jeg var nervøs. Så en masse positivt og intet negativ at sige om det •Stedet er diskret •Priserne yderst fair •billederne passer Hende skal jeg helt sikkert besøge igen https://annoncelight.dk/showad/234515 Hilsen "Sandwich og booster" Redigeret 1. September, 2017 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 8. September, 2017 @Mas Mange tak for de pæne ord. Du er en sød og rar mand så du gjorde at jeg selv slappede af. Tak for en hyggelig stund. ❤️ Knus Tak for booster og sandwich 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg