Hop til indhold
Filosoffen

Politi knalder seks på rasteplads

Recommended Posts

http://ekstrabladet.dk/112/politi-knalder-seks-paa-rasteplads-fire-maend-og-to-kvinder-havde-gruppesex/6803852

Ja, Politiet "knalder" åbenbart i Jylland :D

Jeg var godt klar over, at der er nogle der dyrker rasteplads-sex. Men det overrasker mig, at de gør det så åbenlyst. Jeg havde troet, at man i det mindste skjulte sig således at almindelige brugere af rastepladsen ikke opdager noget.

Jeg ved sku' ikke hvad jeg ville gøre, hvis jeg skulle stå med et lille tissetrængende barn på en rasteplads foran en bunke nøgne kroppe der kopulerer i hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg ved heller ikke hvordan jeg vil reagere i den situation du beskriver, ikke en rar tanke, min opfordring er at de der dyrker sex udendørs gør det diskret og afsondret, var jeg alene ville jeg spørge om at deltage :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan de jo have dyrket det fx ved et bord der er skjult af buske, således at man ikke umiddelbart ser dem.  Men Aabenraa jagter dem lidt.  For ikke mange år siden ryddede de en anden rasteplads for træer og buske, fordi stedet vel nærmest dagligt blev brugt til disse udendørsfornøjelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...