Hop til indhold
afløbsrenseren

meesuk-thaimassage.dk "Genialt" :)

Recommended Posts

Besøgte Suisies nye sted i dag :) .

Tænkte allerede da jeg hørte om beliggenheden første gang, at det var da Genialt .... det ligger jo perfekt, lige bag ved Biltema - Bauhaus og jemogfix , det er jo den bedst undskyldning for en mand til at bruge en halvanden times tid på ingen ting ;)

 

Blev som sædvanlig modtaget med stort smil og venlighed af Suisi, mange herinde kender hende, men til dem som ikke gør vil jeg beskrive hende som en lille super sød Thai pige med glade øjne sød latter og en efter min mening dejlig krop, ud over det sjove, er hendes massage helt i top, man kan  få det blødt eller hårdt som man har lyst til.

Nå men ud over det, så gik mit besøg til Suisis nye ( mørke ) pige Stella :
Hun er absolut også en dejlig sød og sjov pige, let til latter (  det betyder noget for mig )  hun er noget højere end Suisi, langt mørkt hår og en efter min menig dejlig krop,

Hendes massage er ok, ,man kan mærke hun gerne vil gøre det så godt som muligt og med lidt mere tid og øvelse skal hun nok blive rigtig god :) .

Med hensyn til den sjove del er der ikke noget at klage på , hun er helt opmærksom på at det ikke kun er ryggen som skal havde massage :) .

Den sidste del bliver mellem mig og Stella .

 

For øvrigt fine lokaler dejligt badeværelse og hyggeligt venterum og god parkering bag ved bygningen .

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest niklas23

"Lige bag ved Bauhaus" ? :huh:

Hvad kostede det? Og kan du måske være lidt mere specifik når du beskriver Stellas udseende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej her ind

Jeg har netop besøgt et par dejlige thai og sort massage piger på – Østerbro i Odense. Har ikke erfaring fra andre steder med lignende massage muligheder.

Havde på tlf. bestilt en times tid, blev modtaget i døren af Suisi, som viste mig en prisliste med de muligheder for massage der kunne tilbydes – valgte B to B  til kr. 900.-. Jeg må sige at begge dele blev i min optik udført til UG. Blev efterfølgende tilbudt et bad, hvilket jeg tog imod.

Som skrevet i starten – ikke erfaring ud i disse steder – men her er pænt, rent, separat aflukket behandlingsrum,  dejlig afstressende musik medens massagen nydes i fulde drag.

Kan kun anbefale andre at aflægge et besøg hos:  http://www.meesuk-thaimassage.dk/

B29

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke den mest erfarne udi thai-massage. Har kun været nogle gange på Nyborgvej og en enkelt gang i Kruså. Er der nogen her der vil "udpensle" hvad body 2 body reelt indebærer? Er det "kun" massage eller er det med en form for afslutning. Hvis ikke med afslutning hvad koster det så ekstra? Hvor gamle er de to fruentimmer ca? Ja ja det var mange spørgsmål... :-) 

Edit: Var for øvrigt en gang på en snusket adresse på Vesterbro også. Men det bør vist bare gå over i glemslen. Heldigvis var det MEGET billigt - nok FOR billigt.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
22 cm and thick skrev, for 17 timer siden:

Nu er jeg ikke den mest erfarne udi thai-massage. Har kun været nogle gange på Nyborgvej og en enkelt gang i Kruså. Er der nogen her der vil "udpensle" hvad body 2 body reelt indebærer? Er det "kun" massage eller er det med en form for afslutning. Hvis ikke med afslutning hvad koster det så ekstra? Hvor gamle er de to fruentimmer ca? Ja ja det var mange spørgsmål... :-) 

Edit: Var for øvrigt en gang på en snusket adresse på Vesterbro også. Men det bør vist bare gå over i glemslen. Heldigvis var det MEGET billigt - nok FOR billigt.

Der er stor forskel på, hvordan det udøves og hvor længe man egentlig får body-2-body. Kvaliteten er også svingende.

Essensen er, at du som en del af pakken kommer til at mærke en nøgen kvindekrop, der glider hen over din, mens i begge er smurt i olie :D. Som oftest er kvinden helt nøgen (nogle beholder trusser på...!), nogle gange sker det helt fra starten, andre gange først senere i processen. Det kan altså være en fantastisk oplevelse. Hvis du f.eks. bestiller en times massage, så betyder det dog ikke, at denne kropslige del foregår i en time. Der er også almindelig massage med olie. Nogle af thai'erne forstår at levere varen med body-2-body med ynde og stil, mens det med andre føles som at have en klumpfisk svømmende rundt.

I udgangspunktet er body-2-body prisen inklusiv afslutning med hånd (hos suisi er det), men ellers er det en god idé at spørge.

Jeg har fået de bedste oplevelser i Kbh og kender ikke det aktuelle niveau hos meesuk-thaimassage.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil godt uddybe dine spørgsmål,men vil gerne vente til jeg har været der for anden gang,da min første gang var der der lidt forvirring omkring.

Men syntes klart det er en oplevelse værd.

Mvh. Tommy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, for 28 minutter siden:

Jeg vil godt uddybe dine spørgsmål,men vil gerne vente til jeg har været der for anden gang,da min første gang var der der lidt forvirring omkring.

Men syntes klart det er en oplevelse værd.

Mvh. Tommy 

Lyder godt. Glæder mig til at høre mere. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Tak for svaret Tzatiki. Så blev jeg da så meget klogere. Lyder som noget der skal prøves. Måske der er nogen her der kan uddybe svaret med erfaringer fra Meesuk og andre steder i Odense.

Jeg har fået b2b et par gange hos Patty ved sabai-dee. Det er rigtig godt. En olieglat dejlig kvinde der glider på din krop og en dusk der kører og kriller på dine lår og din røv. Samtidig er hun efter mine begreber en dygtig massør. 

Det er dejligt opstemmende og afstressende. Bestemt en god oplevelse. 

Redigeret af NoobGPexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 22 minutter siden:

Hvor gammel er Patty ca og er hun lækker? ;-)

Hun er ikke en ung pige. Har været ved hende mange gange og haft super oplevelser med hende. Syntes dog da jeg første og eneste gang fik FP var jeg lidt skuffet. Men hvis man tager b2b med afslutning er hun en super oplevelse.

skal siges at jeg ikke har været der siden de holdt til i Brylle.

nu er jeg mere til Bee i Fredericia som kommer tilbage i næste måned, hun giver kæresteoplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 2/9/2017 at 19:05:

Hun er ikke en ung pige. Har været ved hende mange gange og haft super oplevelser med hende. Syntes dog da jeg første og eneste gang fik FP var jeg lidt skuffet. Men hvis man tager b2b med afslutning er hun en super oplevelse.

skal siges at jeg ikke har været der siden de holdt til i Brylle.

nu er jeg mere til Bee i Fredericia som kommer tilbage i næste måned, hun giver kæresteoplevelser

Og så spørger jeg dumt...hvad er "kæresteoplevelser"? Er det et punkt på menuen, eller et begreb? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er bare den oplevelse man har efter besøget. Når hun kysser, og i det hele taget "leger" som om man er hendes kæreste.

mange andre piger giver måske god massage, er stram eller skide flot. Men samtidig er de meget forretningspræget og lidt kolde i deres væremåde.

jeg kan sagtens tænde af på en pisse flot pige som giver skodbehandling, men tænde helt vildt på en knap så flot pige, som giver en super oplevelse. Men der er vi jo alle forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Stella er fra Jamaica, 32 år, slank ( 175) med en flot krop, og ja hun giver b2b, syntes hun er god  .Pt. er hun hjemme, men kommer igen omk. 1okt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...