Hop til indhold
Guest Hankatten75

Thai Ninna, Agerbæk, lækker sag

Recommended Posts

Guest Hankatten75

Drenge..

link først 

https://annoncelight.dk/showad/232881

Så fik jeg besøgt denne meget flotte thaipige i Agerbæk. Skrev lidt med hende inden, og det var lidt uklart med priser og service.. måske bare mig der var fatsvag.

Nå men kom derud. Hold da op en lille fræk sag der åbnede døren. Ca 160 høj, smukt ansigt, slank og umiddelbart plastik til gaden. Vi aftalte b2b og sex til 1000 kr. (gummi bj og uden kys)

Jeg lagde mig nøgen på briksen. Hun kom tilbage efter bad som Gud havde skabt hende..fåååårk, store ægte kasser, flotte som bare pokker. Hendes b2b var ikke verdensklasse men ok. Der efter 69er, glat smagfuld fisse. Vendte hende om på tværs af madrassen og slikkede løs.. fedt. Hun klynkede, blev våd.. desværre måtte jeg ikke give hende finger. Brugte lang tid på at slikke.. derefter stak jeg lillemand ind (med gummi)... stram...wow..var desværre ved at komme hurtigt (hader det) Så mere slikken fisse. Hun blev dog lidt utålmodig, og jeg stak pikken ind i hende igen og knaldede hende langsomt til jeg kom.

Det negative: bestemt ikke gfe, meget lidt øjenkontakt, ingen økofransk eller kys

Det positive: Den helt klart lækreste thaier jeg været sammen med. Ku slå ihjel for de patter! Udsøgt fisse, ren og velsmagende

13 skala

Stedet: 9

Diskret: 7

Udseende: 13

Service: 8

Oplevelsen samlet: 8

Fik også hilst kort på hendes veninde, som opererer ved siden af. Sød nok, men lidt ordinær.

Er man til en petit lækker thai, så kom afsted, men forvent ikke gfe, som sagt.

Hun er der ca 3 uger mere.

Forslag: drop b2b og nup sex til 800.

Bon appetit, gents.

Mijau fra Hankatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen "Nina" som nu er hendes kunstnernavn er fin, smuk, lækker krop eventyrlige gode bryster og hendes lille fisse smager fantastisk. Hun kan dog ikke massere overhovedet...Det er og bliver en gang olie plask....Men du skal ikke forvente at hun går all in her....Hun har kæreste på som vogter over hende døgnet rundt og scorer kassen på din liderlighed.....så du og alle andre er kun pengesedler...og du får ikke GFE her eller kys....Hun elsker dog at blive slikkket når det nu ikke kan være anderledes og så må du ellers nyde det samt når du boller hende .....VUPTI så er du af med 1200....hendes veninde er lidt mere til hygge....disse piger tjener kassen...kan jeg love dig...mellem 50.000 - 100.000 pr. måned på liderlige mænd.....så de skal nok holde ud at give dig og mange andre en tur på briksen.....Jeg kender hende....og baggrunden for hendes optræden på lagenet er ikke fordi hun kan li' det kan jeg godt sige dig men noget andet i Østen....Så når du ligger og pumper og hun klynker så er det kun fordi der går knap 8000 bath ind på hendes konto når du er færdig og er klar til den næste.......

Og nej hun er der i lang tid endnu.....bare rolig...bare kom og brug dine surt opsparede penge ...hun mangler dem..eller familien mangler dem...mens hendes kæreste griner hele vejen ned til banken.....

Men du har ret...der er ingen ..som når hende til sokkeholderne hverken i Vejle eller andre steder i skønhed og kropsmæssigt.....føj for pokker en steg.....men indlevelsen er det lig nul.....hun var før i et låsby Svendsen hus i Holsted....hvor det drev med fugt ned ad væggen....nu er det dog blevet væsentlig bedre.

 

Så kommer moralen....hvorfor accepterer hendes kæreste dog at hun ligger og spreder ben i Agerbæk...det er hun alt alt alt for god til...

Verden er ond...(-;

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75

Ku ikke være mere enig. Ved godt at mine penge går til bagmænd, familien i Østen og andet. 

Dog, med det i mente ved jeg godt hvad jeg går ind til. Nød hendes lækre fisse under alle omstændigheder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...