Hop til indhold
Guest Professoren

Mørke piger i Ølgod

Recommended Posts

Guest Professoren

Hej gents & co

Fra tid til anden når jeg er i området kører jeg forbi Herningvej 9 i Ølgod for at tjekke mulighederne.

Stedet, der ligger ugenert og diskret lidt udenfor byen, annoncerer dagligt i EB, og af og til andre steder, men jeg har ikke et konkret link.

Rammerne er ydmyge, pigerne er ikke i superligaen, men jeg har faktisk fået et par rigtig gode oplevelser derude. Dog har jeg de fleste gange vendt i døren, fordi førsteindtrykket af pigerne har været for ringe.

Pt. er der to piger, Sara og Jori (tror jeg nok de hedder) - begge mørke, fyldige (uden at være fede), med i mine øjne smukke sambanumser. De taler fint engelsk, og Sara lidt dansk.

De kører pt. et sommertilbud med 350,- for en halv time.

Jori er ikke pengene værd - hun udstråler at service er en by et godt stykke øst i Rusland, mens Sara både er sjov, sød og fræk. Dog lider de begge af den sygdom der har som sit mest udtalte symptom, at de slukker for medgørligheden så snart pengene er afleveret. Det er jo ret typisk for denne typen af steder, så jeg tog mig rigtig god tid, inden udbetaling, til at forberede dem på hvordan jeg ville have det og hvad de skulle lade være med.

For så små penge var det en ganske ok oplevelse med gensidig fransk og dansk med Sara - ingen superfransk eller kys. Jeg vil især fremhæve Saras flotte røv som er en fryd for øjet i doggy style, samt at hun har en usædvanlig stram og smuk fisse.

Så hvis du er til moden chokolade og samtidig er godt fremme i skoene ift. at gøre dine forventninger og forudsætninger tydelige, kan et besøg anbefales.

Redigeret af Professoren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej professor tænkte på hvis jeg tager dertil hvordan ved jeg så hvem af dem der er Sara nu du ikke er sikker på navnene har jo ikke lyst til at vælge den anden efter det du skriver om hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
pebber skrev, den 1/9/2017 at 18:59:

Hej professor tænkte på hvis jeg tager dertil hvordan ved jeg så hvem af dem der er Sara nu du ikke er sikker på navnene har jo ikke lyst til at vælge den anden efter det du skriver om hende 

Sara er den smukkeste og ældste af de to - hun er også højere. Derudover taler hun lidt dansk - det gør den anden pige ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Holm69 skrev, for 4 timer siden:

Hej Professoren. Er der slet ingen mulighed for kys og superfransk vis man nu betaler ekstra?

Det var min klare opfattelse, at superfransk ikke var en mulighed overhovedet. Kys insisterede jeg ikke på, så måske...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...