Hop til indhold
Rescue51

GANGBANG i Vejle den 6. september med FruAnne/DinaG & den nye stjerne Lisa

Recommended Posts

Hvis min logistik går op, så bliver det bare så fedt, men jeg er desværre afhængig af nogen andre hoveder, og får de ikke fingeren ud, så når jeg det ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik man lige smilet tilbage på læberne. Sikke et par tøser! :wub: Det er så fedt at være sammen med nogle piger, som er så naturlige omkring dem selv og hele ideen omkring et gb. De var bare et fantastisk par at sætte sammen på samme event! Et andet sted her på sitet findes en tråd omkring dårlig gb kultur, og det blev der i hvert ikke noget af her. Flere gang blev der sagt 'hør her mester, jeg tror da lige, jeg skal ha' din pik' eller lign. Det er den bedste fornemmelse at komme hjem efter en fest, hvor en genert og tilbageholdende fyr som mig har fået lov til at finde sin indre bandit frem i et par timer. Kæmpe tak til jer tøser og resten af slænget :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoSecret skrev, for 17 timer siden:

Hvis min logistik går op, så bliver det bare så fedt, men jeg er desværre afhængig af nogen andre hoveder, og får de ikke fingeren ud, så når jeg det ikke...

Du nåede det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg igen fået pusten tilbage og fundet mig selv, efter denne fantastiske oplevelse. Men det har taget noget tid. Og det er positivt ment!

Sikke et GB med 2 helt fantastiske, søde og smukke piger, som bare nyder og elsker det de er med i. Under de 3 timer var der faktisk godt besøgt. Og heldigvis for det, for pigerne kunne virkelig tage fra. Også mere end de fremmødte nok til tider kunne præstere. 

Pigerne var både, sexede, lækre og søde. Og med de mest frække glimt i øjnene man kan ønske sig.  Samtidige var de kropsmæssigt forskellige, hvad f.eks. angår højde, bryststørrelse og alder. Men det er kun et plus. Det er nemlig lige noget som Petro værdsætter. Den dejlige mangfoldighed der er i kvinder.

Det startede med en dejlig opvarmning af pigerne i det nye sexrum, hvor en af pigerne lå ned og den anden ophængt/bundet stående med bind for øjnene. Her kunne vi fyrer så kæle, nusse og kysse dem. Virkelige pirre dem til liderlighed. Og jeg tager nok ikke helt fejl, hvis jeg siger, det var med til at tænde dem godt og grundigt. Herefter blev det ellers nydt af tag selv bordet rundt, med oral, doggy, missionær og ridning til den store guldmedalje. Selv hæve/sænkebordet blev brugt godt, så man virkelige kunne nyde synet af pigernes skønne krop og ansigt/øjne, mens man nød sexen med dem. Igennem de 3 timer, var det ikke meget pause som pigerne tog til sig selv, selvom der blev passet godt på dem. Næh nej, de ville heller hurtigt tilbage til "legerummet" og deres gæster.

I de sidste 15 min var vi 4 fyrer tilbage, som var så heldige at opleve pigerne lægge sig sammen på den samme briks. Her tiggede de nærmest om vores safter. Men da vi alle var kommet 1 gang tidligere var det nemmere sagt end gjort. Men der blev kæmpet og suttet. Og da pigerne pludselig begyndte at røre lidt på hinanden, så kan det nok være at Petro fik krudt i kanonen igen. Dette syn, var lige nøglen til endnu en affyring. En affyring så hård, at jeg kom helt op og så stjerner. Og pigerne fik deres belønning fra alle 4 hjørner.

Igen ogs¨et arrangement, hvor værterne tager sig godt af deltagerne, men rene håndklæder, kaffe, sodavand og andet godt. 

Tak for et godt arrangement, og TAK piger for en super dejlig oplevelse. Selvom det ikke lykkedes NoSecret og mig at "kidnappe" jer med hjem, håber jeg vi ses igen en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed anmeldelse Petro, og jeg kan kun nikke genkendende til det hele, bortset fra jeg ikke nåede at få starten med desværre. Du er meget grundig, både med pigerne og anmeldelsen bagefter :D

Det var kun, fordi tøserne blæste (høhø blæste...) mig helt ud til stjernerne til sidst, at jeg glemte vi skulle kidnappe dem. :P Det gør vi næste gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Det er desværre en gammel nyhed kære ven, ........ desværre, snøft snøft ..........

Arrangørerne er desværre sat ud af spillet for en tid !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...