Hop til indhold

Shemales

Featured Replies

Skrevet

Hejsa herinde.. 

Nogen som kan anbefale en rigtig lækker trans..  Behøver absolut ikke være udstyret med en kæmpe pik :D må gerne være feminin..  

Rigtig gerne herpå Fyn... 

Kan se der en del på Sjælland,  men også lang tur og dyr tur!!!  

Synes dem som har været på de seneste måneder herpå Fyn,  har været mindre tiltalende. Men selvfølgelig smag og behag...  

Eller om nogen ved,  om der kommer nogen hen over efteråret.. 

Og tak,  i øvrigt fedt at læse alle de gode og mindre gode anmeldelser herinde.. Og lidt træls efterhånden,  at pigerne ikke bruger deres egne billeder,  men heldigvis de fleste gør.. Lækkert 

På forhånd tak..  / Gusb69

Skrevet
Gusb69 skrev, for 9 minutter siden:

Hejsa herinde.. 

Nogen som kan anbefale en rigtig lækker trans..  Behøver absolut ikke være udstyret med en kæmpe pik :D må gerne være feminin..  

Rigtig gerne herpå Fyn... 

Kan se der en del på Sjælland,  men også lang tur og dyr tur!!!  

Synes dem som har været på de seneste måneder herpå Fyn,  har været mindre tiltalende. Men selvfølgelig smag og behag...  

Eller om nogen ved,  om der kommer nogen hen over efteråret.. 

Og tak,  i øvrigt fedt at læse alle de gode og mindre gode anmeldelser herinde.. Og lidt træls efterhånden,  at pigerne ikke bruger deres egne billeder,  men heldigvis de fleste gør.. Lækkert 

På forhånd tak..  / Gusb69

Gus69

jeg er lidt forvirret søger du en trans eller en shemale - Er jo to vidt forskellige ting

Skrevet
  • Author
Madame I skrev, for 11 timer siden:

Gus69

jeg er lidt forvirret søger du en trans eller en shemale - Er jo to vidt forskellige ting

Nåh ja,  det kan jeg godt se...  

Men en ( shemale)  er hvad jeg søger tak..!!  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.