Gusb69 2 Skrevet 31. August, 2017 Hejsa herinde.. Nogen som kan anbefale en rigtig lækker trans.. Behøver absolut ikke være udstyret med en kæmpe pik må gerne være feminin.. Rigtig gerne herpå Fyn... Kan se der en del på Sjælland, men også lang tur og dyr tur!!! Synes dem som har været på de seneste måneder herpå Fyn, har været mindre tiltalende. Men selvfølgelig smag og behag... Eller om nogen ved, om der kommer nogen hen over efteråret.. Og tak, i øvrigt fedt at læse alle de gode og mindre gode anmeldelser herinde.. Og lidt træls efterhånden, at pigerne ikke bruger deres egne billeder, men heldigvis de fleste gør.. Lækkert På forhånd tak.. / Gusb69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 31. August, 2017 Gusb69 skrev, for 9 minutter siden: Hejsa herinde.. Nogen som kan anbefale en rigtig lækker trans.. Behøver absolut ikke være udstyret med en kæmpe pik må gerne være feminin.. Rigtig gerne herpå Fyn... Kan se der en del på Sjælland, men også lang tur og dyr tur!!! Synes dem som har været på de seneste måneder herpå Fyn, har været mindre tiltalende. Men selvfølgelig smag og behag... Eller om nogen ved, om der kommer nogen hen over efteråret.. Og tak, i øvrigt fedt at læse alle de gode og mindre gode anmeldelser herinde.. Og lidt træls efterhånden, at pigerne ikke bruger deres egne billeder, men heldigvis de fleste gør.. Lækkert På forhånd tak.. / Gusb69 Gus69 jeg er lidt forvirret søger du en trans eller en shemale - Er jo to vidt forskellige ting 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gusb69 2 Skrevet 1. September, 2017 Madame I skrev, for 11 timer siden: Gus69 jeg er lidt forvirret søger du en trans eller en shemale - Er jo to vidt forskellige ting Nåh ja, det kan jeg godt se... Men en ( shemale) er hvad jeg søger tak..!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg