Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa herinde.. 

Nogen som kan anbefale en rigtig lækker trans..  Behøver absolut ikke være udstyret med en kæmpe pik :D må gerne være feminin..  

Rigtig gerne herpå Fyn... 

Kan se der en del på Sjælland,  men også lang tur og dyr tur!!!  

Synes dem som har været på de seneste måneder herpå Fyn,  har været mindre tiltalende. Men selvfølgelig smag og behag...  

Eller om nogen ved,  om der kommer nogen hen over efteråret.. 

Og tak,  i øvrigt fedt at læse alle de gode og mindre gode anmeldelser herinde.. Og lidt træls efterhånden,  at pigerne ikke bruger deres egne billeder,  men heldigvis de fleste gør.. Lækkert 

På forhånd tak..  / Gusb69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gusb69 skrev, for 9 minutter siden:

Hejsa herinde.. 

Nogen som kan anbefale en rigtig lækker trans..  Behøver absolut ikke være udstyret med en kæmpe pik :D må gerne være feminin..  

Rigtig gerne herpå Fyn... 

Kan se der en del på Sjælland,  men også lang tur og dyr tur!!!  

Synes dem som har været på de seneste måneder herpå Fyn,  har været mindre tiltalende. Men selvfølgelig smag og behag...  

Eller om nogen ved,  om der kommer nogen hen over efteråret.. 

Og tak,  i øvrigt fedt at læse alle de gode og mindre gode anmeldelser herinde.. Og lidt træls efterhånden,  at pigerne ikke bruger deres egne billeder,  men heldigvis de fleste gør.. Lækkert 

På forhånd tak..  / Gusb69

Gus69

jeg er lidt forvirret søger du en trans eller en shemale - Er jo to vidt forskellige ting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 11 timer siden:

Gus69

jeg er lidt forvirret søger du en trans eller en shemale - Er jo to vidt forskellige ting

Nåh ja,  det kan jeg godt se...  

Men en ( shemale)  er hvad jeg søger tak..!!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...