Hop til indhold

Anna hos seductiongirls

Featured Replies

Skrevet

Jeg var en tur forbi Anna hos SG og havde en verdensklasse oplevelse af en halv times varighed Anna

Jeg havde mødt Anna tidligere nogle år siden hos SG og til sexparty hos MC så var klar over hendes høje kvalitets niveau.

Hun havde lige været på ferie så hun var lækker solbrun og skøn body. Smuk blondine hvor billeder og tekst i hendes annonce hos SG hænger sammen.

Jeg går ikke i detaljer men det blev hot, svedigt og frækt. Kan kun anbefale hende og jeg kommer helt sikkert forbi hende igen:D hun er farligt vanedannende og jeg kunne let blive stamkunde;)

Skrevet

Præcis mine oplevelser med Anna - hun er ur-lækker! Det er ved at være lidt tid siden jeg har haft fornøjelsen, så tak for reminder - jeg skal så meget forbi hendes næste vagt!!

Skrevet
  • Author
Investoren skrev, for 9 timer siden:

Hun tungekysser desværre ikke :(

Nej men dejlige kys og en fantastisk indlevelse i agten. Nu havde jeg også travlt med at bruge tungen andetsteds:D

Hun er i top 5 i missionæren med flittig brug af hænderne på sig selv og medspiller.

Skrevet
  • Author
Calletti skrev, for 6 timer siden:

Præcis mine oplevelser med Anna - hun er ur-lækker! Det er ved at være lidt tid siden jeg har haft fornøjelsen, så tak for reminder - jeg skal så meget forbi hendes næste vagt!!

Lige præcis og hendes tan fra ferien synes jeg bare har gjort hende endnu mere smask lækker. Skøn velplejet krop og vidunderlig personlighed.

Skrevet
  • Author
Investoren skrev, den 31/8/2017 at 20:51:

Hun tungekysser desværre ikke :(

Nej men frække kys og indlevelse med god øjenkontakt - så er hun i top 3 når det gælder om at bruge hænderne - når hun først begynder med hænderne på ryggen og i nakken er jeg solgt - men ja, det havde været den ultimative GFE hvis hun tungekysset. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.