Hop til indhold
PS44

Anna hos seductiongirls

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi Anna hos SG og havde en verdensklasse oplevelse af en halv times varighed Anna

Jeg havde mødt Anna tidligere nogle år siden hos SG og til sexparty hos MC så var klar over hendes høje kvalitets niveau.

Hun havde lige været på ferie så hun var lækker solbrun og skøn body. Smuk blondine hvor billeder og tekst i hendes annonce hos SG hænger sammen.

Jeg går ikke i detaljer men det blev hot, svedigt og frækt. Kan kun anbefale hende og jeg kommer helt sikkert forbi hende igen:D hun er farligt vanedannende og jeg kunne let blive stamkunde;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti

Præcis mine oplevelser med Anna - hun er ur-lækker! Det er ved at være lidt tid siden jeg har haft fornøjelsen, så tak for reminder - jeg skal så meget forbi hendes næste vagt!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Investoren skrev, for 9 timer siden:

Hun tungekysser desværre ikke :(

Nej men dejlige kys og en fantastisk indlevelse i agten. Nu havde jeg også travlt med at bruge tungen andetsteds:D

Hun er i top 5 i missionæren med flittig brug af hænderne på sig selv og medspiller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Calletti skrev, for 6 timer siden:

Præcis mine oplevelser med Anna - hun er ur-lækker! Det er ved at være lidt tid siden jeg har haft fornøjelsen, så tak for reminder - jeg skal så meget forbi hendes næste vagt!!

Lige præcis og hendes tan fra ferien synes jeg bare har gjort hende endnu mere smask lækker. Skøn velplejet krop og vidunderlig personlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Investoren skrev, den 31/8/2017 at 20:51:

Hun tungekysser desværre ikke :(

Nej men frække kys og indlevelse med god øjenkontakt - så er hun i top 3 når det gælder om at bruge hænderne - når hun først begynder med hænderne på ryggen og i nakken er jeg solgt - men ja, det havde været den ultimative GFE hvis hun tungekysset. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...