Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været forbi DaisyClub et par gange og besøgt Fuyoko.

http://daisyclub.dk/

I modsætning til de to andre piger på stedet er Fuyokos billeder meget retvisende, og hun er en flot, slank og meget sød og glad pige, med rimeligt store meget smukke bryster (jeg ved ikke om de er øko, men de er overbevisende:), og en sort trekant der markerer "ground zero"

Hun /giver en glimrende GFE med våde kys, og er meget berøringsvenlig. Det er tydeligt at hun nyder sit arbejde, og hvis man gider gøre sig umage får man varm og våd sex retur.

Hendes massage er ikke noget særligt, men det er hendes service. Anden gang jeg besøgte hende gav jeg hende massage i stedet:D

Klar anbefaling herfra

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hunk skrev, for 5 timer siden:

Var der øko-fransk på menuen?

Nej, jeg fik aldrig prøvet hendes franske, fordi det gik direkte fra kys og kæl via fransk til hende til hed sex. Anden gang var jeg ellers opsat på at nu skulle det prøves, men vi fortsatte bare hvor vi slap sidst, bare vildere og med et par nye stillinger oveni

Er dog temmelig sikker på at økofransk er med i hendes standard menu, og muligvis også megafransk som de reklamerer med. Spørg evt. Bordelmutter enten når du ringer eller møder op.

Redigeret af Lynkineseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, den 31. august 2017 at 01:55:

Jeg har været forbi DaisyClub et par gange og besøgt Fuyoko.

http://daisyclub.dk/

I modsætning til de to andre piger på stedet er Fuyokos billeder meget retvisende, og hun er en flot, slank og meget sød og glad pige, med rimeligt store meget smukke bryster (jeg ved ikke om de er øko, men de er overbevisende:), og en sort trekant der markerer "ground zero"

Hun /giver en glimrende GFE med våde kys, og er meget berøringsvenlig. Det er tydeligt at hun nyder sit arbejde, og hvis man gider gøre sig umage får man varm og våd sex retur.

Hendes massage er ikke noget særligt, men det er hendes service. Anden gang jeg besøgte hende gav jeg hende massage i stedet:D

Klar anbefaling herfra

 

Var selv sammen med hende da hun var her sidst. Den eneste pige på stedet jeg har mødt ( og jeg har mødt mange!) , som tog sig en "spiller" , imens jeg var nød til at holde 5.:Dmin pause. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...