Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været forbi DaisyClub et par gange og besøgt Fuyoko.

http://daisyclub.dk/

I modsætning til de to andre piger på stedet er Fuyokos billeder meget retvisende, og hun er en flot, slank og meget sød og glad pige, med rimeligt store meget smukke bryster (jeg ved ikke om de er øko, men de er overbevisende:), og en sort trekant der markerer "ground zero"

Hun /giver en glimrende GFE med våde kys, og er meget berøringsvenlig. Det er tydeligt at hun nyder sit arbejde, og hvis man gider gøre sig umage får man varm og våd sex retur.

Hendes massage er ikke noget særligt, men det er hendes service. Anden gang jeg besøgte hende gav jeg hende massage i stedet:D

Klar anbefaling herfra

Skrevet

Havde ellers set mig varm på Ami's billeder, men det må jeg så hellere droppe

Skrevet

Var der øko-fransk på menuen?

Skrevet
  • Author
Mr1time skrev, for 7 timer siden:

Havde ellers set mig varm på Ami's billeder, men det må jeg så hellere droppe

Tjaa...hvem ved?

Skrevet
  • Author
hunk skrev, for 5 timer siden:

Var der øko-fransk på menuen?

Nej, jeg fik aldrig prøvet hendes franske, fordi det gik direkte fra kys og kæl via fransk til hende til hed sex. Anden gang var jeg ellers opsat på at nu skulle det prøves, men vi fortsatte bare hvor vi slap sidst, bare vildere og med et par nye stillinger oveni

Er dog temmelig sikker på at økofransk er med i hendes standard menu, og muligvis også megafransk som de reklamerer med. Spørg evt. Bordelmutter enten når du ringer eller møder op.

Redigeret af Lynkineseren

Skrevet

Øko-fransk gør hun godt ligesom sorte kys (+ 200,-).

Skrevet
Lynkineseren skrev, den 31. august 2017 at 01:55:

Jeg har været forbi DaisyClub et par gange og besøgt Fuyoko.

http://daisyclub.dk/

I modsætning til de to andre piger på stedet er Fuyokos billeder meget retvisende, og hun er en flot, slank og meget sød og glad pige, med rimeligt store meget smukke bryster (jeg ved ikke om de er øko, men de er overbevisende:), og en sort trekant der markerer "ground zero"

Hun /giver en glimrende GFE med våde kys, og er meget berøringsvenlig. Det er tydeligt at hun nyder sit arbejde, og hvis man gider gøre sig umage får man varm og våd sex retur.

Hendes massage er ikke noget særligt, men det er hendes service. Anden gang jeg besøgte hende gav jeg hende massage i stedet:D

Klar anbefaling herfra

Var selv sammen med hende da hun var her sidst. Den eneste pige på stedet jeg har mødt ( og jeg har mødt mange!) , som tog sig en "spiller" , imens jeg var nød til at holde 5.:Dmin pause. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.