Hop til indhold
Guest Hankatten75

Emma-Tilde, Frække Ida, eller MissX???

Recommended Posts

Guest Hankatten75

Halløjsa

Har et "tri-lemma"; skal om ikke længe en tur nordpå, og har kunnet læse mig til at de tre damer gi'r én en ordentlig en på goddagen, som mange har lovprist. Var jeg millionær, havde jeg sgu nuppet dem alle tre på stribe. Nogle der har besøgt alle tre eller bare to af dem? Går udfra at de hærdede herinde ved hvem jeg taler om, så smider ikke lige links ind. 

Og ja, det er jo smag og behag i den sidste ende. Det eneste der trækker lidt ned hos MissX er at hun ikke giver sf og ægte kys...

På forhånd tak

Hankatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender kun MissX, hun har jo været på banen i mange år med skiftende navne.

Besøgte hende 6 gange i perioden  2010-2011 (da hun kaldte sig Mascha) da hun arbejde på Hovedvejens Perle syd for Viborg

(det der brændte) og hos Haderuppigerne,

Der har senere været en del tråde omkring hende under de navne hun senere har brugt.  

Kender ikke de 2 andre piger, men efter deres positive omtale vil jeg satse mine penge der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Har været på MissX flere gange, og hun er supersød og har en dejlig krop. Bor diskret med gode p-muligheder. Fantastisk sex, - og så nyder hun at få den i numsen!! - hvis man er til det!!

http://www.sexpiger.dk/sandrasommer  link til Sandra Sommer. Nu ved jeg ikke hvornår du skal nordpå, men hver anden mandag er Sandra i Arden syd for Ålborg. Hun er absolut topdollar og min helt klare favorit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...