Hop til indhold
Frække Tanja

Rikke og Tanja inviterer til frækt sexparty

Recommended Posts

kattjakt skrev, for 13 minutter siden:

Fedt initiativ Tanja! Hoppas det blir en succe!!:) /A

Tusind tak :*

Det håber jeg os. Jeg GLÆDER mig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, den 30/8/2017 at 16:15:

Hej banditter. 

Rikke og Tanja fra Sexyclub inviterer til frækt samvær med 10 heldige gentlemen lørdag d.23/9 :D

 

http://www.sexyclub.dk/girls/sexparty3/index.php

Så bliver det en fantastisk lørdag aften...

Jeg er en af dem der nyder disse sexparties, for det er sjovt, afslappet, muntert og mega frækt.  Da jeg så disse 2 dejlige ungpige skønheder, kaste sig ud i denne disciplin, blev jeg glad. Og tændt med det samme, for der er langt i mellem man oplever små, søde og petite piger til sexparties, så jeg er simpelthen nødt til at deltage. Dog oplever jeg desværre, at hvis det ikke er et af de "faste steder" der afholder, er der altid tvivl om arrangementet bliver til noget, hvilket er utrolig skuffende.

Jeg har lige talte med dem, for at sikre mig det ikke bliver den nedslående besked "desværre vi havde ikke nok tilmeldingerne". Til mig store overraskelse sagde den søde telefonpige, at de er så opsatte på at afholde denne lille fest, så om vi bliver 3 eller 10, så vil de gerne selv opleve det og samtidig give os deltagere en fantastisk oplevelse. WOW... Tror du lige jeg blev tændt og kan dårlig vente.... Tøser jeg glæder mig og har tidligere været til noget fantastisk arrangementer med kun 3-5 deltagere, hvor det blev sjovt, frækt, intimt og en fantastisk oplevelse.

Så nu skal der ordnes, bades og gøres klar, for om 2 timer skal jeg give den gas, med 2 utrolig lækre unge skønheder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marinelli skrev, for 17 minutter siden:

Så bliver det en fantastisk lørdag aften...

Jeg er en af dem der nyder disse sexparties, for det er sjovt, afslappet, muntert og mega frækt.  Da jeg så disse 2 dejlige ungpige skønheder, kaste sig ud i denne disciplin, blev jeg glad. Og tændt med det samme, for der er langt i mellem man oplever små, søde og petite piger til sexparties, så jeg er simpelthen nødt til at deltage. Dog oplever jeg desværre, at hvis det ikke er et af de "faste steder" der afholder, er der altid tvivl om arrangementet bliver til noget, hvilket er utrolig skuffende.

Jeg har lige talte med dem, for at sikre mig det ikke bliver den nedslående besked "desværre vi havde ikke nok tilmeldingerne". Til mig store overraskelse sagde den søde telefonpige, at de er så opsatte på at afholde denne lille fest, så om vi bliver 3 eller 10, så vil de gerne selv opleve det og samtidig give os deltagere en fantastisk oplevelse. WOW... Tror du lige jeg blev tændt og kan dårlig vente.... Tøser jeg glæder mig og har tidligere været til noget fantastisk arrangementer med kun 3-5 deltagere, hvor det blev sjovt, frækt, intimt og en fantastisk oplevelse.

Så nu skal der ordnes, bades og gøres klar, for om 2 timer skal jeg give den gas, med 2 utrolig lækre unge skønheder...

Hold nu lige op for en omgang lækkert skriveri <3

vi glæder os vildt meget og håber at se en masse lækkersultne og friske fyre til råhygge her til aften :D 

vi glæder os til at se dig søde - og hvem ved, måske fler ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde Tanja...

Jeg kan ikke være i min krop af bar glæde... Du og Rikke kan bare vente jer, jeg vil gerne give mit bidrag til i får jer en god oplevelse, selvom det nu nok er mig der bliver den mest heldige. Håber at få lov til at nyde jer begge SAMTIDIG :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marinelli skrev, for 5 minutter siden:

Søde Tanja...

Jeg kan ikke være i min krop af bar glæde... Du og Rikke kan bare vente jer, jeg vil gerne give mit bidrag til i får jer en god oplevelse, selvom det nu nok er mig der bliver den mest heldige. Håber at få lov til at nyde jer begge SAMTIDIG :) 

Det kommer du til uanset hvad. Fra 19.30 ca en halv time frem står den på Girl on Girl for dig/jer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 6 timer siden:

 

vi glæder os vildt meget og håber at se en masse lækkersultne og friske fyre til råhygge her til aften :D 

Jeg selv var desværre forhindret i at stille op i aften. - Men jeg glæder mig på dine og Rikkes vegne. - Er temmelig sikker på, at I har haft nogle sjove timer. - Og drengene også, naturligvis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunde icke deltage sjelv då jeg arbeter hele weekend i Sverige men hoppas det var en succe! Gott att se desse initiativ och hoppas kunne lese en rapport fra dette event!;)

Hats off to Rikke och Tanja. Hoppas på fler initiativ fra er och att det passer mig bedre i tid neste gang!

hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 10 timer siden:

Jeg selv var desværre forhindret i at stille op i aften. - Men jeg glæder mig på dine og Rikkes vegne. - Er temmelig sikker på, at I har haft nogle sjove timer. - Og drengene også, naturligvis.

Det blev desværre ikke til noget

 

Vi tager revanche engang i nov/ dec 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 2 timer siden:

Kunde icke deltage sjelv då jeg arbeter hele weekend i Sverige men hoppas det var en succe! Gott att se desse initiativ och hoppas kunne lese en rapport fra dette event!;)

Hats off to Rikke och Tanja. Hoppas på fler initiativ fra er och att det passer mig bedre i tid neste gang!

hälsningar A

Hej søde. 

Desværre blev det ikke til noget. Men vi tager revanche igen nov/dec ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uheld for jer, held for mig :)

Håber, I får det lagt på et tidspunkt, jeg kan. Har kun prøvet et GB og det var sådan set OK, lidt tamt og lidt grænseoverskridende at være sammen med andres stive pikke, men to lækre unge kvinder som jer er dog vældigt tiltrækkende.

Så meld ud i god tid, så vi kan planlægge efter det.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, for 11 timer siden:

Kunde icke deltage sjelv då jeg arbeter hele weekend i Sverige men hoppas det var en succe! Gott att se desse initiativ och hoppas kunne lese en rapport fra dette event!;)

Hats off to Rikke och Tanja. Hoppas på fler initiativ fra er och att det passer mig bedre i tid neste gang!

hälsningar A

Hej søde. 

Desværre blev det ikke til noget. Men vi tager revanche igen nov/dec ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der arrangeret nyt SEXPARTY! :wub:

tirsdag d. 5/12 fra 17-19

på romantica på Østerbro. 

Det er oplagt i sexevents - allerede afholdte <3

håber vi ser en masse af jer frækkerter :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 14 timer siden:

Så er der arrangeret nyt SEXPARTY! :wub:

tirsdag d. 5/12 fra 17-19

på romantica på Østerbro. 

Det er oplagt i sexevents - allerede afholdte <3

håber vi ser en masse af jer frækkerter :D

Hvorfor er sexparty'et annonceret under "allerede afholdte"? - Men der kommer vel en "reminder", når vi nærmer os det sjove. - Frem for alt - hold "geisten" oppe piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 22 minutter siden:

Hvorfor er sexparty'et annonceret under "allerede afholdte"? - Men der kommer vel en "reminder", når vi nærmer os det sjove. - Frem for alt - hold "geisten" oppe piger.

Fordi jeg kun kan vælge mellem "allerede afholdte" og "falsk markedsføring"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...