Hop til indhold
Loppan

Viki...a little better than expected

Recommended Posts

Efter Sonja i Måndags kände jag att jag nog inte skulle klara en tur till denna veckan, men nej så blev inte fallet :D Har läst reviews om Viki och visste vad jag skule förvänta mig, men beställde ändå en halvtimme...man måste ju ge det ett försök. :D 

VIKI  är en meget smuk pige. Om hon hade sminkat sig "lagom" så hade hon säkerligen varit en 9:a, men hon såg bra ut ändå. Snygga ögon, fin kropp och en rund och vältränad numse. Lägg därtill ett par kämpe store kassar...wow...du må nusse med dem . Viki har inga extra ydelser såsom, kys, SF, MF, 69 ....det som sticker ut (förutom brösten :wub:) är hennes skamlæber. Så den som gillar större sådana har kommit helt rätt. Dock får man inte slicka dem om man nu hade den synen framför ögonen ;) 

Viki började med ett blow som ikke var så gott, men det var en skön syn iallafall. Efter att försökt starta i mish så föreslog hon att hon red mig, vilket var en bra start. Hon vill inte ha den djupt in och jag vet inte varför, men jag tyckte hennes mage putade lite så måske är hon gravid. (Hon var inte tjock, men det putade ut lite spänstigt som det gör när piger är gravida iallafall) ;) Därefter doggy, mish för att avsluta med att hon red mig till avslutning och det var inte svårt att komma för hon är riktigt tajt.Det var rätt fräckt att ha henne ridandes med dessa flotte bröst.

Var det värt 800 kr för en 30 min som blev 15 min....nej. Men om ni betalar 500 kr så kan jag kanske tycka att det kan var värt ett försök om man är till en pige med en fin kropp, store bröst och ett bra utseende. Om du tänder på store skamlaeber eller andra böjelser ;) så kanske du också ska ta dig en tur...men förvänta dig ingen hög servicenivå.

Been there done that :) tömd och glömd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75

Loppan, jeg misunder dig for alle dine eventyr. :) Om jeg bare boede i København!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Det var lidt det jeg havde forventet. Lidt synd for hvis hun hævede sit serviceniveau, ville hun også hæve sin indtjening betragteligt. Men penge er selvfølgelig ikke alt her i livet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 3 timer siden:

Men brysterne, de må da være kunstige? 

Nej det tyckte jag inte, fasta och fina. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for anmeldelsen, @Loppan.

Og egentlig også for svar på min efterlysning:

Jeg ville sgu' ønske at det havde været en federe oplevelse end som så - både for dig, men naturligvis også for os andre, der har været draget af hendes lokkende billeder.

Store bryster og skamlæber gør det bare ikke alene - i hvert fald for mig. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...