Hop til indhold
Storen

Skønne Laura, tidl. Trepkasgade i Århus

Recommended Posts

Er der nogen blandt de ærede brugere af denne fine side, der ved hvad der er blevet af den skønne, skønne Laura, der tidligere huserede i Trepkasgade i Århus (vi rigtige århusianere bruger stadig BOLLE Å) 

Hendes kontaktnummer er udgået..... Er hun stoppet eller?  Hun er i hvertfald savnet.... Jeg mindes se mange skønne stunder i hendes seng....... Tror ikke SEX fås bedre.

Håber en eller flere kan hjælpe mig videre i min søgen..... Send gerne PB. 

På forhånd tak for hjælpen

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 6 minutter siden:

Hun arbejder i Vrold ved Skanderborg i denne uge

Har du mon et telefonnummer eller anden måde jeg kan kontakte Laura på.... så jeg slipper for at banke på alle døre i Vrold...

Annoncer hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storen skrev, den 30/08/2017 at 13:31:

Er der nogen blandt de ærede brugere af denne fine side, der ved hvad der er blevet af den skønne, skønne Laura, der tidligere huserede i Trepkasgade i Århus (vi rigtige århusianere bruger stadig BOLLE Å) 

Hendes kontaktnummer er udgået..... Er hun stoppet eller?  Hun er i hvertfald savnet.... Jeg mindes se mange skønne stunder i hendes seng....... Tror ikke SEX fås bedre.

Håber en eller flere kan hjælpe mig videre i min søgen..... Send gerne PB. 

På forhånd tak for hjælpen

 

 

https://annoncelight.dk/showad/234400

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker også tilbage ned stor glæde på mine oplevelser med Laura i Sjællandsgade for 20 år siden. Det var måske på tide med en revival? Jeg har dog ledt og ledt forgæves efter en annonce eller telefonnummer til hende i Skanderborg. Er der nogen der kan hjælpe? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...