ceejay 19 Skrevet 30. August, 2017 Camilla Creamy hos Haderuppigerne - nogle der har erfaring med hende og kan fortælle lidt??? Har desværre ikke kunnet finde nogle anmeldelser af hende her på EG. Og har faktisk ikke hørt om hende tidligere. Men indbydende ser hun godt nok ud. LINK:https://annoncelight.dk/showad/234334 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 214 Skrevet 29. Oktober, 2017 Slet ingen som har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungersvend 80 Skrevet 31. Oktober, 2017 Det er meget længe siden, men der huserede en camilla miss fitness/camilla creamy i aalborg for vel ca 5-8 år siden. Hvis billederne i annoncen holder er det ikke den samme person. Det er dog påfaldende at der er så stort sammenfald med navnet. Hvilket nok betyder at det ikke rigtige billeder. Den daværende Camilla creamy var kønsskifteopereret men oplyste det ikke i sin annonce, hvilket var en rimelig ubehagelig overraskelse. /ungersvend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. November, 2017 Hun dyrker vist sport på konkurrence niveau, det ville vel ikke kunne lade sig gøre, hvis hun egentligt var en mand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Perski Skrevet 28. November, 2017 Det må Pernille miss fitness du taler om huserede i Ålborg for 5-8 år siden. Der gik rygter om at hun var født mand, tvekønnet. Camilla miss fitness/Creamy er 100% kvinde, har været der, flere gange i mange år og syns hun er skøn og dejlig alle vegne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jo-kurtsen 10 Skrevet 28. November, 2017 Perski skrev, 1 time siden: Det må Pernille miss fitness du taler om huserede i Ålborg for 5-8 år siden. Der gik rygter om at hun var født mand, tvekønnet. Camilla miss fitness/Creamy er 100% kvinde, har været der, flere gange i mange år og syns hun er skøn og dejlig alle vegne Det var rart at få det afklaret Nu siger du mange år, hvordan passer hendes alder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. November, 2017 Det er lidt dumt at smide om sig med rygter synes jeg! Tænk hvis der gik urigtige rygter om os mænd / gæster som gjorde at pigerne ikke ville have os på besøg... Det ville være temmelig sur røv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jo-kurtsen 10 Skrevet 28. November, 2017 holstebronx skrev, for 1 minut siden: Det er lidt dumt at smide om sig med rygter synes jeg! Tænk hvis der gik urigtige rygter om os mænd / gæster som gjorde at pigerne ikke ville have os på besøg... Det ville være temmelig sur røv! Altså hvis du vidste hvor mange gange pigen har smækket døren i for næsen af mig mens hun råber,, shit det ham med den store Diller Nå efterhånden så fik jeg da lært først at smide bukserne når jeg var blevet lukket ind, jeg har heller ikke været i detentionen siden Forøvrigt har du ret, man skal sgu ikke udtale sig om ting man ikke ved med sikkerhed! Det var da derfor jeg var lidt usikker på et evt besøg hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Perski Skrevet 28. November, 2017 Jo-kurtsen skrev, for 23 minutter siden: Det var rart at få det afklaret Nu siger du mange år, hvordan passer hendes alder? Hmmm, hun er lidt ældre end hun siger, men det siger de fleste af pigerne jo...vil skyde hende til en 35-36, men hun ser stadig sindssyg godt ud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jo-kurtsen 10 Skrevet 28. November, 2017 Perski skrev, 1 time siden: Hmmm, hun er lidt ældre end hun siger, men det siger de fleste af pigerne jo...vil skyde hende til en 35-36, men hun ser stadig sindssyg godt ud! Så altså små 10 år ældre.. Nå ja jeg har jo selv passeret de 30 så jeg skal nok ikke være så krævende Det da et stort plus at udsende og væremåde etc passer Ja præcis det er og bliver et problem, at pigerne føler et behov for, at lyve sig yngre, det bunder vel i lige dele usikkerhed og så måske det faktum, at de første gp'er der pyntede sig yngre, har lagt kimen til at vi gæster bare generelt regner med at det er sådan det er.. Men træls er det fandme, især ved dem hvor man kan se det og hvor man måske har kørt langt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg