Hop til indhold
ceejay

Camilla Creamy - nogle erfaringer?

Recommended Posts

Det er meget længe siden, men der huserede en camilla miss fitness/camilla creamy i aalborg for vel ca 5-8 år siden. 

Hvis billederne i annoncen holder er det ikke den samme person. Det er dog påfaldende at der er så stort sammenfald med navnet. Hvilket nok betyder at det ikke rigtige billeder.

Den daværende Camilla creamy var kønsskifteopereret men oplyste det ikke i sin annonce, hvilket var en rimelig ubehagelig overraskelse.

/ungersvend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Perski

Det må Pernille miss fitness du taler om huserede i Ålborg for 5-8 år siden. Der gik rygter om at hun var født mand, tvekønnet. Camilla miss fitness/Creamy er 100% kvinde, har været der, flere gange i mange år og syns hun er skøn og dejlig alle vegne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Perski skrev, 1 time siden:

Det må Pernille miss fitness du taler om huserede i Ålborg for 5-8 år siden. Der gik rygter om at hun var født mand, tvekønnet. Camilla miss fitness/Creamy er 100% kvinde, har været der, flere gange i mange år og syns hun er skøn og dejlig alle vegne

Det var rart at få det afklaret :)

Nu siger du mange år, hvordan passer hendes alder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt dumt at smide om sig med rygter synes jeg! 

Tænk hvis der gik urigtige rygter om os mænd / gæster som gjorde at pigerne ikke ville have os på besøg... Det ville være temmelig sur røv! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Det er lidt dumt at smide om sig med rygter synes jeg! 

Tænk hvis der gik urigtige rygter om os mænd / gæster som gjorde at pigerne ikke ville have os på besøg... Det ville være temmelig sur røv! 

Altså hvis du vidste hvor mange gange pigen har smækket døren i for næsen af mig mens hun råber,, shit det ham med den store Diller :D:D

Nå efterhånden så fik jeg da lært først at smide bukserne når jeg var blevet lukket ind, jeg har heller ikke været i detentionen siden :D

Forøvrigt har du ret, man skal sgu ikke udtale sig om ting man ikke ved med sikkerhed! Det var da derfor jeg var lidt usikker på et evt besøg hos hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Perski
Jo-kurtsen skrev, for 23 minutter siden:

Det var rart at få det afklaret :)

Nu siger du mange år, hvordan passer hendes alder? 

Hmmm, hun er lidt ældre end hun siger, men det siger de fleste af pigerne jo...vil skyde hende til en 35-36, men hun ser stadig sindssyg godt ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Perski skrev, 1 time siden:

Hmmm, hun er lidt ældre end hun siger, men det siger de fleste af pigerne jo...vil skyde hende til en 35-36, men hun ser stadig sindssyg godt ud!

Så altså små 10 år ældre.. Nå ja jeg har jo selv passeret de 30 så jeg skal nok ikke være så krævende :)

Det da et stort plus at udsende og væremåde etc passer :)

Ja præcis det er og bliver et problem, at pigerne føler et behov for, at lyve sig yngre, det bunder vel i lige dele usikkerhed og så måske det faktum, at de første gp'er der pyntede sig yngre, har lagt kimen til at vi gæster bare generelt regner med at det er sådan det er.. Men træls er det fandme, især ved dem hvor man kan se det og hvor man måske har kørt langt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...