Hop til indhold
Guest AalbM32

Aalborg - Sucel

Recommended Posts

Guest AalbM32

Jeg havde en aftale med Sucel i lørdags - efter skriverier frem og tilbage for at forventningsafstemme (Synes at benævnelsen "Super Dansk" er dum) bliver jeg bedt om at ringe når jeg er ved adressen. Jeg skriver at jeg er på vej og er der om lidt. Hun tager ikke telefonen da jeg er derinde, sidder faktisk i 30 min og tænker på om jeg skal prøve Polly i stedet...
Men WTF den går igennem og jeg går om i gården og hun ser mig fra vinduet og kommer ned og lukker mig ind... Der er ingen tvivl om at Sucel er en flot dame.
Vi kommer op til bollerummet og jeg siger 45 minuts for 1300 RIGHT? men det skulle vise sige at være for meget.
Jeg læser om nærvær og hygge med Pamela, men det kan Sucel desværre ikke tilbyde i MIN OPTIK - Håber andre har oplevet andet, for så er det ikke kun mine penge der er gået til spil. Jeg overvejede kort at kræve 300 tilbage eftersom hun var tilbage i trusser og BH efter et kvarter... men gentlemanden kom op i mig.
Fuck On - AalbM(34) 
https://annoncelight.dk/showad/233853

Redigeret af AalbM32

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...