Hop til indhold

Recommended Posts

cumonface skrev, for 9 minutter siden:

Er der nogen som har besøgt denne søde og sexet gp Nina?

Nej, men en fra samme "hold." En anbefaling: Nøjes med de 15 minutter, der er ingen forskel på om du betaler for 15 minutter eller 1 time ud fra min erfaring, så kan du altid forlænge tiden, hvis det undtagelsesvis skulle være anderledes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 3 timer siden:

Nej, men en fra samme "hold." En anbefaling: Nøjes med de 15 minutter, der er ingen forskel på om du betaler for 15 minutter eller 1 time ud fra min erfaring, så kan du altid forlænge tiden, hvis det undtagelsesvis skulle være anderledes. 

Øh ja, det vil så sige .. lige indtil de er så booket, at du ikke kan forlænge selv 15 minutter ... fordi kunderne ligger som perler på en snor og kun venter på at det bliver deres tur. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 2 minutter siden:

Øh ja, det vil så sige .. lige indtil de er så booket, at du ikke kan forlænge selv 15 minutter ... fordi kunderne ligger som perler på en snor og kun venter på at det bliver deres tur. ;)

Den risiko ville jeg løbe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Jeg besøgte Nina på Østerbro her i Juni eller Juli, og det er en meget imødekommende kvinde. God til engelsk osv. Da jeg har et generelt kondom problem, kom jeg ikke. Men hun gjorde alt muligt med tålmodighed for at jeg skulle. Men hvis du ikke har sådan et problem, ville jeg tage afsted. Dejlig tøs ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, den 29/8/2017 at 21:09:

Er der nogen som har besøgt denne søde og sexet gp Nina?

Jeg skrev en anmeldelse af hende sidst hun var her.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/75144-smuk-ung-kvinde-p%C3%A5-%C3%B8sterbro/?tab=comments#comment-635830

 

Den gang endte det med en længere diskussion omkring hvorvidt hun var til fransk uden kondom. Nu reklamerer hun tilsyneladende med megafransk?

 

Hr. Tudse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...