Hop til indhold
langogtyk

Mit 3 møde med den frække Nemtøs i ikea

Recommended Posts

Vi havde skrevet sammen om at skulle ses igen og vi blev enig om af det ville være grænseoverskridende at knalde i ikea . Nemtøsen kom i en sort kjole og buksestrømper uden trusser , vi mødte hinanden udenfor og gik op og fandt et stort handicap toilet , hvor vi begyndte at kysse , drejede nemtøsen rundt og rev hendes buksestrømper itu på røven og begyndte at slikke hende mens hun stod bukket forover , derefter fik hun massage med fingrene til hun kom i en stor sprøjte orgasme , nu var det min tur til at få slikket pik , saftigt og dybt og helt til roden , hun gaggede også , så skulle hun kneppes , tog hende bagfra hårdt og længe , da jeg ikke kunne holde mig mere fik jeg hurtigt kondomet af og kom på hendes dejlige røv , hun slikkede min pik ren , og vi tig tøj på og gik en runde i ikea , med spermen løbende ned mellem hendes baller , vi var slet ikke færdige , fandt et andet rum og der fik jeg den saftigste og længste blow nogensinde , fantastisk , men hun ville ha mere pik og finger , så det fik hun , kneppede hende bagfra igen , liggende på gulvet , doggy og kom til sidst på hendes våde fisse . Pludselig kunne vi høre st der stod nogen udenfor , så hurtigt i tøjet , nemtøsen nu med sperm på røv og baller og på fissen , gik stille ud i cafeteriet og fik noget at drikke og for at snakke lidt . Det var en grænseoverskridende fræk oplevelse , det gør jeg gerne igen :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak  for  endnu  en  lækker  oplevelse  og  masser  af  tilfredsstillelse.  Til gp'er  langogtyk  er  fantastisk  dejlig og  opfører  sig  som  en  gentleman.

Elsker  din  lange  brede  tryllestav  - mine  kæber  er  stadig  ømme  ligesom  min  fisse er <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Tak  for  endnu  en  lækker  oplevelse  og  masser  af  tilfredsstillelse.  Til gp'er  langogtyk  er  fantastisk  dejlig og  opfører  sig  som  en  gentleman.

Elsker  din  lange  brede  tryllestav  - mine  kæber  er  stadig  ømme  ligesom  min  fisse er

Jeg er jo bare en mand :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
sorthankat skrev, 1 time siden:

Er hun til et møde

hvor var det i dk

Aarhus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH

Wauw - hvordan er denne skønhed gået min næse forbi ... hader normalt IKEA ... men det lyder da drømmefrækt !!! Jeg har spottet andre steder med diskrete rene og store toiletter ... mon jeg kan være heldig at få en tur der ... ser det for mig ... siddende med brættet slået ned og Nemtøs svinger det en ben op over mit stive lem og glider ned over mig - men de smukke bryster rammer mig så jeg knap kan trække vejret ... jeg tager fat om skuldrene for at trække hende helt ned og for at kunne støde opad .... pyh ... dunker så det gør ondt nu ... Nemtøs - det kræver forløsning snart !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH
Nemtøs skrev, for 37 minutter siden:

Aarhus 

Wauw - hvordan er denne skønhed gået min næse forbi ... hader normalt IKEA ... men det lyder da drømmefrækt !!! Jeg har spottet andre steder med diskrete rene og store toiletter ... mon jeg kan være heldig at få en tur der ... ser det for mig ... siddende med brættet slået ned og Nemtøs svinger det en ben op over mit stive lem og glider ned over mig - men de smukke bryster rammer mig så jeg knap kan trække vejret ... jeg tager fat om skuldrene for at trække hende helt ned og for at kunne støde opad .... pyh ... dunker så det gør ondt nu ... Nemtøs - det kræver forløsning snart !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gren

Tænk jer, hvis Ikea greb den her.. ved indgangen lige efter legeland, Nemtøs er klar til en "guided tour" med lillefar mens lillemor handler ind og kigger og handler ind.. Aldrig mere problemer med at få lillefar med i Ikea..

Værsgo Ikea bare slå til, tippet er ganske gratis:-o:idea:

Redigeret af Gren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Zar skrev, 1 time siden:

Gad sgu godt møde dig i Ikea!

Blot  for  at  undgå  misforståelser - så  har jeg  ikke  min  frække gang  i ikea.  Det  var  en  individuel  aftale  med  langogtyk  hvor  vi  begge  fik  udlevet  en  fræk  fantasi. Jeg  står  ikke  ved  indgangen  og  forgriber  mig på  uskyldige  mænd.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Blot  for  at  undgå  misforståelser - så  har jeg  ikke  min  frække gang  i ikea.  Det  var  en  individuel  aftale  med  langogtyk  hvor  vi  begge  fik  udlevet  en  fræk  fantasi. Jeg  står  ikke  ved  indgangen  og  forgriber  mig på  uskyldige  mænd.  

Aww - det er ikke pænt af dig at ødelægge vores vilde ideer :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frisk skrev, for 4 minutter siden:

Aww - det er ikke pænt af dig at ødelægge vores vilde ideer :-D

Vilde  fantasier  er  altid  skønne at  lege med 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky fyr skrev, for 11 timer siden:

Jeg er super seriøs og helt klar på et frækt setup.

Er frisk på (næsten) alt frækt og kinky

Håber nemtøs læser dette

Det gør hun sikkert. Ellers kan du da "tagge" hende ved at skrive @Nemtøs

Så får hun en notifikation ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
indokarami skrev, for 1 minut siden:

Det gør hun sikkert. Ellers kan du da "tagge" hende ved at skrive @Nemtøs

Så får hun en notifikation ;) 

Jeg  laver  ikke  noget  opsøgende arbejde  - men  vil  fristes  i stedet  for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  laver  ikke  noget  opsøgende arbejde  - men  vil  fristes  i stedet  for. 

Ikke forstået... gav blot @Kinky fyr et tip til hvordan han kunne "tagge", så der var større sandsynlighed for, at du så det han skrev. Der gik nemlig lang tid herinde, før jeg fandt ud af, at den mulighed eksisterede.... ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH
indokarami skrev, for 7 timer siden:

Ikke forstået... gav blot @Kinky fyr et tip til hvordan han kunne "tagge", så der var større sandsynlighed for, at du så det han skrev. Der gik nemlig lang tid herinde, før jeg fandt ud af, at den mulighed eksisterede.... ;) 

Mange sætninger bliver misforstået her ... held og lykke derude !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
R KH skrev, for 4 timer siden:

Mange sætninger bliver misforstået her ... held og lykke derude !

Kommunikation er  en  svær  størrelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, så kan jeg bedre forstå at handicap toilettet altid er opdaget. Her gik jeg og troede, at de handicappede åbenbart havde større tilbøjelighed til hårdmave - Vurderet ud fra de lyde man ofte kan køre fra disse rum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Kommunikation er  en  svær  størrelse. 

Ja ærgerligt at være "endnu længere og tykkere" men skriver desværre for lange snørklede sætninger, som bliver misforstået - så nu kan jeg aldrig mere komme i IKEA i skuffelsen over ikke at møde Svær tøs .... Bob Bob - faktisk hader jeg IKEA men toilettet ved Thorsen Møbler er desværre ikke egnet - måske kælderen ved ABC-møbler ... nej heller ikke ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den ‎10‎-‎09‎-‎2017 at 11:26:

Blot  for  at  undgå  misforståelser - så  har jeg  ikke  min  frække gang  i ikea.  Det  var  en  individuel  aftale  med  langogtyk  hvor  vi  begge  fik  udlevet  en  fræk  fantasi. Jeg  står  ikke  ved  indgangen  og  forgriber  mig på  uskyldige  mænd.  

Nå ok... Så går jeg bare hjem igen... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Samson skrev, 1 time siden:

Nå ok... Så går jeg bare hjem igen... ;)

Har  du stået  i lang tid og ventet med  stiv  pik :-)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...