Hop til indhold
Cabelas1

Søger billige blowjobs i Nordjylland.

Recommended Posts

Frodige Ida skrev, for 23 minutter siden:

Sikke en gang ævl. har du da prøvet alle?

Tak for medhold.

Dig har jeg i øvrigt længe haft i sigte til et blowjob Ida, men du er aldrig det rigtige sted når jeg lige har muligheden, eller også holder du fri 

Holder du kun til.mellem Hjørring og Sindal nu, eller stadig ved Grønhøj og Bouet også ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Frodige Ida skrev, for 21 timer siden:

Sikke en gang ævl. har du da prøvet alle?

Naaajjjjj ... selvfølgelig har jeg ikke prøvet alle ..... men erfaringen er at hvis det er billigt .... så er det billigt.

En gang imellem så oplever man at få en dårlig oplevelse for alt for mange penge; men så er det fint man også kan skrive om det her på EG.... Der er engang imellem at selvopfattelsen overstiger lysten og evnen til at levere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billige? Du får dig selv til at lyde som en fornæret kræmmer på nordjysk hestemarked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 33 minutter siden:

Billige? Du får dig selv til at lyde som en fornæret kræmmer på nordjysk hestemarked.

Næh, men vi er stadig folk her i Danmark, som ikke lige har et pengetræ. Ville skam gerne betale mere hvis pengene var der, men indtil da må jeg jo gå efter det der kan lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cabelas1 skrev, for 4 minutter siden:

Næh, men vi er stadig folk her i Danmark, som ikke lige har et pengetræ. Ville skam gerne betale mere hvis pengene var der, men indtil da må jeg jo gå efter det der kan lade sig gøre.

Fair nok, men hvorfor så bare ikke søge efter "blowjob" og så se, hvad andre anbefaler? Hvad eventuelt interesserede piger angår, kunne jeg nemlig godt forestille mig, at mange ville tænde af på "billige" for netop ikke at føle sig billige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden er, at de få der er "billige" med prisen, sikkert vil blive væk i alt for mange andre oplæg.

Det er muligt pigerne vil tænke sådan, men sådan er det nu SLET IKKE ment, da jeg har meget stor respekt for pigerne der er i denne branche.

Men nu er der jo også mange mænd her inde der kan komme med bud på, hvem af pigerne der er til at komme til for forholdsvis små midler.  Tror der er mange mænd der gerne ville gå til en glædespige og oftere, hvis ellers de havde råd til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cabelas1 skrev, for 6 minutter siden:

... Det er muligt pigerne vil tænke sådan, men sådan er det nu SLET IKKE ment, da jeg har meget stor respekt for pigerne der er i denne branche ...

Hvordan skulle de vide det? Og med den overskrift?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frodige Ida skrev, den 8/30/2017 at 11:52:

Sikke en gang ævl. har du da prøvet alle?

Har fået mit livs blow hos ida ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...